iliana

Alla inlägg under november 2010

Av Iliana - 22 november 2010 21:25

Jag älskar våran nya tvättmaskin!

Den slukar hela 8kg, känns gigantisk=)

Jag stoppar in torra skitiga kläder och plockar ut torra rena kläder, helt perfekt!!!


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Det värsta med att vara arbetslös o eländig.

Det är att a-kassan ska hålla på att krångla, och att det ska ta en sån tid innan  man får reda på det.

Jag skickade in alla papper i samma kuvert, men ändå så har de inte fått alla.

Det fick jag veta idag, så imorgon måste jag ringa o strida.


Sen ska jag till AF imorgon med, för att lägga upp en handlingsplan.

Förstår inte riktigt vitsen med de, eftersom de ändå vet att jag snart börjar jobba igen.

Men det är bara att masa sig dit och gilla läget!


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Till sist en härlig bild på den äldsta och den yngsta=)

  


Av Iliana - 22 november 2010 07:31

Moas definition på hur en tönt ser ut;)

  På med mammas glasögon   Svårt att hålla sig för skratt=)   Dra upp byxorna ordentligt!


Sätt på töntminen;)  

Ja! Det är så man ska se ut;)

Haha, hon har sina ideer

Av Iliana - 22 november 2010 00:05

        

Av Iliana - 21 november 2010 23:49

      

Av Iliana - 21 november 2010 13:31

En väldigt intensiv och intressant resa med väldigt duktiga och trevliga ungdomar. Ja vi vuxna var oxå väldigt duktiga o trevliga;)

Vi har hunnit med Regeringshuset,Riddarhuset, Livrustkammaren, Storkyrkan, Strindbergsmuseumet, teaterföreställningen Stormen av Shakespeare och teaterföreställningen Fadren av Strindberg.

Varit på Mc Donald och åkt tunnelbana till ungdomarnas stora gjädje;)

Jag har hunnit med att träffa min lillsyrra med.


När vi äntligen kom hem vid halv 2 på natten så var min kära man vaken:)

Åh, vad han har slitit och donat här hemma när jag varit borta.

Det var så fint!

Jag har världens bästa man!!!

Av Iliana - 17 november 2010 09:12

Vi målar o donar fortfarande.

Känns som ett evighets jobb.

Men eftersom jag o Emelie sticker till stora staden imorgon och svärföräldrarna har åkt till Uppsala och Enköping, så måste vi sätta lite fart idag.

Ronny blir ju själv med småttingarna, en massa djur och snöskottning, så han kommer knappast hinna göra så mycket.

Så det är bara till att köra hårt idag:)


Vi åker alltså imorgon och kommer hem lördagnatt.

Det kommer att vara superintersiva dagar, men tror o hoppas väldigt roliga.

Har jag tur kanske jag hinner träffa en syster oxå.


Kommer troligtvis inte att blogga någonting under dessa dagar, bara så ni vet;)

(fast man vet ju aldrig)

Av Iliana - 15 november 2010 21:15

Det handlar inte om den man vill gå till sängs med
Det handlar om den du vill vakna upp med.
Det handlar inte om den man vill leva med
utan om den man inte kan leva utan.
I världen är du bara någon
.........men för någon är du hela världen ♥

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

När man blandar mjöl och vatten, blir det lim MEN när man tillsätter ägg och socker blir det till en kaka. VAR TAR DÅ LIMMET VÄGEN ?? Jo det ska jag berätta för er...det är det som får kakan till att bli sittande kvar på röven, höfterna och magen...

Av Iliana - 14 november 2010 17:53

Har precis kommit hem från en väldigt intensiv men lärorik och rolig helg i Sälen.

Nu ska jag äta sen krypa upp i soffan o gosa med min make;)

och längta efter min härliga soffa;)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards