iliana

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Bra dag!

Av Iliana - 30 december 2010 10:17

I kväll kommer min skoter:)

Ska nog börja köra skoter till jobbet;)


Det har snöat och det är inte svinkallt ute:)


Middagen igår blev lyckad:)

Jag gjorde eget kantarellsmör, från egen plockade kantareller:) Gott!!

Emelie var superduktig, hon serverade. Tror att det är nyttigt för henne att jobba. Så hon lär sig ta mer ansvar;)  Och få mer förståelse för hur det är när man jobbar, att man kanske inte orkar allt sen när man kommer hem.


Vi kom överens om att försöka ta oss till Thailand 2012.

Det vore så otroligt roligt om vi kunde komma iväg.

Så nu ska spenderarbyxorna av och jag tror att min ekonomiska man ska få ha hand om pengarna;)


Nä, ha de så bra nu, jag ska fixa lite innan jobbet kallar igen.



 
 
Ingen bild

alex

30 december 2010 11:05

Härligt, vad blev det för skoter?
Klart ni ska till Thailand, bara börja spara.
Dit vill jag inte själv, men Island ska det bli det här året om jag får bestämma.
Ha en bra dag på jobbet!!

Iliana

30 december 2010 11:45

Island vill jag oxå till. Tänk att få rida Island runt:)
En dröm jag har.

 
Märit & Co

Märit & Co

30 december 2010 11:16

Gött me kantareller. I år blev året då jag letade som mest å hittade som minst kantareller...Hade verkligen oflyt me dom

http://www.sunnanhof.se

Iliana

30 december 2010 11:45

Själv var jag i Örebro och plockade påsvis:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iliana - 10 maj 2015 23:09

Vaknade och det snöade ute. Vitt igen... Men solen kom fram och smälte bort det och det blev en underbar söndag. Jag hade räknat med en skitdag, så jag kunde vara inne och vika tvätt och städa upp lite. Nu blev det ju inte så ? Har haft skru...

Av Iliana - 4 maj 2015 23:12


Idag fick hästarna sommarskor på ? Perla passade på att lipa under tiden ? I morgon blir det en tur med bilen igen... Vi åkte ju BARA 170 mil förra veckan ? Annars då?! Jo, kan inte annat än skratta åt hur vissa människor är ? ...

Av Iliana - 27 april 2015 23:46

Ikväll har det varit små stjärnorna. 11 bidrag med 21 barn. Tycker alla är så duktig, och modiga!!! Det är synd att inte alla kan få vinna. Moster Alla hade sminkat Moa, så hon blev supersnygg ;-) Bästa Ayla följde även med :-) ...

Av Iliana - 26 april 2015 20:07


Idag har jag hunnit med mycket. Efter frukosten så åkte vi över till "sätern ". Har tänkt rida dit i sommar, så vi åkte över med stolp och tråd. Så underbart på fjället, helt underbart före, fast det regnade hela natten. När vi kom hem, hjä...

Av Iliana - 25 april 2015 15:50

              Nu är hon på väg, Sassy, Moas nya ponny. Äntligen!       Men hon kommer fel dag! Har haft superstora problem att hitta en vikarie åt mej. När jag väl fått tag i en, så kommer inte ponnyn då. Utan det drog ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards