iliana

Alla inlägg under december 2010

Av Iliana - 14 december 2010 21:39

Jag ska betala för att en besiktningsman var hit o kollade mitt stall och hage!

För att någon idiot fick för sig att det var brister där och anmälde mej!

Han hittade ju inga fel!

Jag ville inte ha dit honom!

Varför ska jag betala?!

Jävla Maria Lafven!!

Av Iliana - 14 december 2010 11:31

Det här med julklappar.

Jag har inte köpt en enda än!

Jag vet inte vad jag ska köpa heller, vet inte riktigt varför min hjärna strejkar.

Jag brukar nästan alltid vara klar vid den här tidpunkten annars.

OCH jag brukar alltid veta vad jag ska köpa till alla.

NU vet jag inte alls, inte ens till mina egna älsklingar:(

Vi ska ner på torsdag till Mora, men jag vill veta vad jag ska köpa. Jag tycker inte om att gå i affärer utan att veta vad jag ska köpa, för då blir det ingenting.

Har ni några tips på bra julklappar?

Det är till barnen, gudbarn, syskon och föräldrar.



Av Iliana - 13 december 2010 22:57

Satte ut min skoter på Blocket idag.

Eftersom jag själv inte är speciellt, eller rättare sagt: jag tycker verkligen inte om skotern!

Så satte jag ut den för 15tusen och bvsa.

Tänkte att jag lär väl aldrig bli av med åbäket;)

Men det ringde som attan.

Inom en timme så hade den första som ringde köpt den, utan att pruta!


Min käre man är ju av en annan åsikt än mej när det gäller skotern.

Han tycker att det är en bra skoter.

Hursom, så har jag snart en enligt mej mycket mycket bättre skoter:D


Hm, jag hatar ju bilen oxå. Om man skulle sälja den med;)

Har i o för sig redan föreslagit det, men det går gubben absolut inte med på:(


Jaja, på torsdag ska vi nog hämta nyskotern:)


God natt

Av Iliana - 13 december 2010 12:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Iliana - 11 december 2010 21:08

Jag blir galen!

Har en tik som än en gång skenlöper!

Två idioter till hanar som driver mej till vansinne!

Den äldsta är mest dryg, han gnäller o är på Zita så mycket han kan hela tiden.

Hon tröttnar och så slåss de.

Verkligen superroligt:(


Just nu, hatar jag mina hundar!!




Av Iliana - 11 december 2010 12:27

Det snöade äntligen igår och även i morse=)

Har väl aldrig varit så lycklig över att få borsta av snön från bilen nångång tidigare:D


Igår var det sista avsnittet av Idol.

Jag tycker både Minnah och Jay är värdiga vinnare.


Mitt upp i alltihop fick jag för mej att jag skulle baka lussegifflar:)

Så goda det blev.  

Har fuskat en del den här veckan, det har ju varit julfest och bakning av både lussekatter och lussegifflar, så jag var lite orolig ang min vikt.

Jag kan ju inte låta bli att äta när jag bakat, kan heller inte äta bara en utan det blir 4-5st.

Jag har faktiskt varit väldigt duktigt, har fortfarande inte tagit en godisbit än:)

Våran våg har gått sönder, så jag måste gå in till svärmor o väga mej.

Hursom helst, så blev jag väldigt glad i morse=)


Kom på härom dagen att jag kan ju skriva när jag mår dåligt, kan ju faktiskt lösenordsskydda det:)




  

Av Iliana - 9 december 2010 21:41

Känns lite bättre.

Smider nya planer, nya ideer.

Kommer bli bra, till slut.

Ska förverkliga en av alla mina planer;)           


Har varit på julfest ikväll.

Barnen var jätteduktiga.

Linus var i sitt esse:)




Emelie var kvar hemma.

Hon har sytt in min klänning som jag hade när jag gick ur gymnasiet:)


  


Åh, så en bild på Zigge från igår.

Nyopererad.


   Han ser lite elak ut;)


Nä, sängen nu!

Ska upp o jobba imorgon bitti igen











Av Iliana - 9 december 2010 14:57

Så nu är jag nere och deprimerad:(

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards