iliana

Alla inlägg under december 2010

Av Iliana - 4 december 2010 22:21

Vill säga ett stort grattis till Emil Jönsson som vann sprinten idag!

Äntligen! Du är så bra!


Mitt löshår hade kommit när jag kom hem idag:)

Jätteskönt att kunna få långt hår när man vill ha det;)


Imorgon fyller Emelie 16!år. Herregud, så gammal hon blir;)

På tal om det så stod det i Aftonbladet att snygga kvinnor får döttrar;) Hahaha:)

Alltså måste jag vara rätt så snygg, med tanke på att jag har två stycken;)

Eller hur?!

Av Iliana - 4 december 2010 16:18

Äntligen hemma!

Det är så skönt att vara hemma.

Jag älskar att vara hemma.

Även om det är så att man blir besviken på saker man trodde var självklara, men som ändå inte gjorts.

Men jag ska inte klaga, för nu är jag hemma:D



Av Iliana - 3 december 2010 14:55

Är på ett litet pensionat i Fjällnäs.

Mysigt, brasan är tänd hela dagarna. Det är så klart superkallt.

Känns jobbigt att hela tiden behöva frysa.

( Jag vet, jag klär mej för dåligt)

Hursom helst, känns ändå som att de här dagarna kommer att ge mej en del.

Min nya chef, Leif, har kommit med superide till elljusspåret.

Plus att jag varvat honom till projektgruppen:)

På tal om Leif, så ligger väldigt på plus sidan. Ja har fått låna varma socker av honom;)


Rasten slut.

Höres

Av Iliana - 2 december 2010 07:35

Idag blir det till att åka bort igen då. Ända till lördag:(

Åka iväg på styrelsedagar med turistföreningen.

Jag skulle ju vilja vara hemma.

Känns som jag inte gjort något annat än varit hemifrån.


Jag är rätt besviken oxå.

Jag har ingen träningsvärk:(

Fast jag tränade så hårt igår.

Jag älskar att känna träningsvärken.


See you


Av Iliana - 1 december 2010 07:36

Barnen missade bussen så precis så den åkte när Emelie kom ner till vägen.

(De var sena)

Så det vart till att slänga sig i bilen med pyjamas på och köra till Floåsen, där bussen så snällt stod o väntade.

Emelie hade ringt en kompis som bad bussen vänta där:)

Det var riktigt tur att jag satte i motorvärmaren igår för det är 24.5 grader kallt ute, brrr!


----------------------------------------------------------------------------------------------


Idag är det min pappas födelsedag:)

Grattis älskade pappa:)


------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår beställde jag nytt löshår:)


Idag kommer Susanne=)


Om nån timme kommer Terese o ska zumba med mej, härligt att svettas lite;)


Imorgon ska jag åka bort ett par dagar igen, mindre roligt:(


Men idag är idag!

Ha en bra dag allihop:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards