iliana

Alla inlägg den 6 januari 2011

Ont

Av Iliana - 6 januari 2011 23:12

I morgon åker min älskade son igen:´(

När ska det sluta göra så förbaskat ont i hjärtat när han åker?

Tänk om inte tiden gick så fort.

Hade velat ha han liten lite längre, tiden då han tyckte att jag var det bästa.

Han blir för sjutton arton år nu i januari!!!

Hur kan det ha gått så fort?!

Till hösten ska Emelie flytta oxå:(

Usch, hemska tanke!

Bara hälften av barnen kvar hemma, vad tomt det kommer att känns då.


  

Min andreas!!

Av Iliana - 6 januari 2011 10:42

Är det inte hemskt att en person kan skriva  "nu har jag tagit alla mina tabletter snart är jag död"och INGEN av hennes vänner på facebook tar det på allvar?!

Utan de skriver hånfulla kommentarer.

Ingen ringer henne och kollar vad hon håller på med?

Ingen ringer polisen.


Egentligen, hur många riktiga vänner har man på facebook??

Hur många har du?

Jag vet att jag har då inte många!

De flesta är ytliga som bara hör av sig när de vill ha någonting, som inte skulle ställa upp om det egentligen gällde.

Jag tror att man är vän med varandra på grund av att man är så in i norden nyfiken.

Jag med;)


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards