iliana

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Iliana - 8 januari 2011 20:43

Gårdagen gick väldigt bra:)

Vi började städa köket redan före 8!

Det är tidigt med tanke på att det först var bröllpo och sen middag för hotellgästerna.


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Moa har Indra här. Hon ska sova över:)

De har sett fram emot det ända sen i onsdags.

De leker o skrattar och har såå kul=)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Anette tycker att jag ska göra något av min projektidé "Elviras".

Så ska sätta igång med det igen.

Så mycket som jag jobbar kan jag faktiskt jobba för mej själv istället.


------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag har inte ätit en godisbit på 3 månader!!!

Jag tycker att jag är superduktig!!

Däremot så har jag ätit en del desserter, och det är väl kanske inte så där jättebra!

Så det måste jag sluta med.

Fast jag kan ju säga att det blir inte lättare att stå emot godis.

Det kommer i perioder när jag har supersug.

Men jag vet att tar jag en, då är det kört!!

Nu när det börjar lugna ner sig lite, ska jag börja åka skidor regelbundet har jag tänkt:)


------------------------------------------------------------------------------------------------


Imorgon är jag ledig!

Jag funderar på att ta en lååång sovmorgon.

Fast jag vet att det kommer jag inte att ha ro till.

Jag lovar mej själv att försöka ta det lugnt heela dagen i alla fall;)



Ha en bra kväll:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards