iliana

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Iliana - 22 januari 2011 15:42

 Zigge vill gärna ut, men vi vill vänta tills han blir större innan han får gå ut på egen hand

   Zita gumman i full fart

  Coola Linus

   Nettan, Linnea och Gry

   Gry

    Nettan

  Ida       Emil  Moa          Linus Tjohoo, vad skoj att hoppa;)

    Igen

   Moa vill oxå hoppa

  Moa, Emil och Ida på språng över kanten;)

     Min skoter i bakgrunden:)



När vi kom hem så fick Ronny ett samtal från några som tydligen fastnat i Djupgrava med skotern och kommer inte loss. De hade försökt 1,5timme.

Jag hade gärna följt med och sett på, skadeglad som jag är  

Men det funkar ju inte att ta hela skocken barn med sig.

Så gubben tog Ockelboon och for upp för att hjälpa  



Av Iliana - 22 januari 2011 10:31

Varje gång jag har chans till sovmorgon, då snöar det:(

Alltså måste gubben upp o köra pistmaskin.

Känns som en evighet sedan jag fick ha sovmorgon tillsammans med min man.

För när det inte snöar, ja då börjar jag tidigt:(



Idag skiter jag i att det snöar!

För jag ska ta med barnen på skotertur och grilla korv ändå:)


Vad hittar ni på idag?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards