iliana

Alla inlägg under januari 2011

Av Iliana - 22 januari 2011 10:31

Varje gång jag har chans till sovmorgon, då snöar det:(

Alltså måste gubben upp o köra pistmaskin.

Känns som en evighet sedan jag fick ha sovmorgon tillsammans med min man.

För när det inte snöar, ja då börjar jag tidigt:(



Idag skiter jag i att det snöar!

För jag ska ta med barnen på skotertur och grilla korv ändå:)


Vad hittar ni på idag?

Av Iliana - 21 januari 2011 23:12

Jag vill i dags läget inte tala om vad.

Men jag ska göra det.

Bara inte nu.


Av Iliana - 21 januari 2011 18:55

Jag var ju till Falun i  början av december.

Då fick jag veta att jag var inom ramen.

För operation.

De talade om att väntetiden var ca 6månader.

Toppen tänkte jag, för då har jag ju inget jobb.

Idag kom tiden.

23 februari!

Jättekul!

MEN...

Jag kan inte då  

'Det är sjukskrivning i 2-3veckor efteråt, och kan bli längre beroende på läkningen.

Mitt i högsäsongen!

Det går inte!

Jag har inte råd att gå hemma.

Och det finns ingen personal för det.

Måste ringa och ändra tid på måndag.



Av Iliana - 20 januari 2011 22:55


Idag har mamma varit här och fikat.

Fast hon fick köra mej till affären så jag kunde handla först.

Sen bakade jag kärleksmums som vi fikade på  

Sen blev det jobb för mej.


Imorgon har jag ett möte som jag hoppas ska ge mej en hel del  

Nu ska jag försöka renskriva mitt material så det är i ordning tills imorgon.



See you

Av Iliana - 19 januari 2011 22:23

Här är han inte många timmar gammal min lilla plutt!


Han är så otroligt fin!

Var världens snällaste bebis och är fortfarande världens snällaste son!  

Av Iliana - 19 januari 2011 11:18

  


För 18år sedan gick jag på Gävle bb och hade så ont.

Vattnet hade gått ett dygn tidigare, och på kvällen den 18de så började värkarna satt in.

Det gjorde förjävligt ont. Men det öppnade sig inte alls.

Så de bestämde att stoppa upp det och sätta igång det idag för 18 år sedan.

Mamma ringde bb säkert 25ggr och frågade varför jag inte hört av mej, varför dröjer det.

Jag hade så ont och ville ha kejsarsnitt, men det fick jag inte.

Jag fick epidiralbedövning. Och lustgas.

Ojojoj, vad skojigt att bli full  

Det var ju länge sen man känt fylla;)

Tillslut kom det i alla fall ut världens finaste liten pojke!


Grattis Andreas på 18års dagen!



Av Iliana - 18 januari 2011 20:42

Det blev ingen skidtur idag.

Sen tänkte jag inte skriva någe mer,

för det har varit en rätt händelsefattig dag idag.


MEN...

sen skulle Emelie hjälpa mej ge kaninerna mat.

Och lyckas stänga in oss.

Det går inte att öppna innefrån.

Jag hade ingen telefon på mej, men som tur var hade dotra det  

Så hon ringde svärfar som skickade ut svärmor för att släppa ut oss.

Ronny var inte hemma och småttingarna sover.

Så hade vi inte haft telefon vet man aldrig när gubben kommit hem och saknat oss  

Då hade vi kanske fått tränga in oss i kaninhuset eller kanske i grytet det så fint grävt för att värma oss  


Nu blire filmtajm med Empan  


Imorgon blir min stora son 18år!!!

Hur går det till, när jag bara är 25 ?!

Av Iliana - 17 januari 2011 20:15

Det bidde 2.5km i skidspåret idag efter jobbet.

Svettig som f..n blev jag.

Frågan till er är:

22 minuter tog det, är det väldigt dåligt?

Alltså, jag kan ju säga att jag inte motionerat på väldigt länge, så jag känner mej inte speciellt tränad. Och jag fuskade med maten innan, det ska man absolut inte göra innan man tränar.

Det var väldigt skönt efteråt i alla fall, hoppas jag kan upprepe det imorgon igen  


Boken var väldigt bra, rekommenderas!!

Nu ska jag ta in hästarna.

Sen ska jag lägga mej och fortsätta läsa "rivstart"!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards