iliana

Alla inlägg under januari 2011

Av Iliana - 12 januari 2011 20:28

Det känns som det gick bra nu ikväll.

Men jag och min man har en hel del att diskutera och komma överens om.

Kan inte säga så mycket mer än.

Tiden får utvisa vad som komma skall.


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Emelie har tagit sin första lagliga skotertur.

Jo, det gick nog bra.

Hon körde fast innan hon kom av gården, hihi.

Fast säg inte att jag berättat det  

Sen tog det väl nästan 2 timmar att åka till Grövelsjögården, fast hon stannade o hämtade upp Adam på vägen.

Men hem tog det bara en halv timme  


Imorgon är jag ledig igen, tjohoo  

Av Iliana - 12 januari 2011 14:04

En jättefin bild på 3 av mina 4 underbara barn!


  

Av Iliana - 12 januari 2011 08:12

Idag känns det som det kommer att bli en bra dag:)

Händer spännande saker i Stockholm:)

Önskar att jag kunde följa med, men bor man i urskogen hur långt som helst från huvudstaden, ja då funkar det inte.


Jobbar nu sen ska jag hem och få hjälp av Anette sen får vi besök ikväll. Det hoppas jag ska vara väldigt givande:)


Hörs senare!

Av Iliana - 11 januari 2011 20:21

Ha viltfond i vitvinssås, det är ingen hit!

Det var bara göra om, men oj vad god den bidde:)

Nästa gång ska jag inte göra vitvinssås samtidigt som jag gör souvasragu.

Men tisdagsmenyn sitter bra nu  


------------------------------------------------------------------------------------------------


Ringde ett samtal imorse som gav respons.

Har ett möte inplanerat nästa vecka för mer hjälp.

Imorgon så kommer Anette och ska hjälpa mej att skriva en affärsidé, jag är så usel på att få ner det jag vill på papper.


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Ringde Tina med.

Så hästarna ska få skor på sig.

Har en vision att jag ska kunna börja rida igen.

De har ju stått ett tag.

Förhoppningsvis kanske jag kan få lite ridhjälp  




Ha en bra kväll  

Av Iliana - 10 januari 2011 22:47

Det bidde stompbak:)

Emelie grädda och jag bakade ut.

Gott blev det:)

Stomp och sirap, mums  


Imorgon kockar jag igen, så då börjar jag kl 13.

Så på morgonen ska jag kolla upp körskola åt Andreas och Emelie.

Sen ska jag ringa näringslivskontoret och hoppas få lite hjälp med min idé.


Nu ska jag lägga mej och börja läsa en bok av Liza Marklund och James Patterson "Postcard killers".

Någon som läst den?

Av Iliana - 10 januari 2011 19:08

Är det inte helt fantastiskt att barn blir hungriga när det är läggdags?!

Det spelar ingen roll om de ätit 5min innan, de är i alla fall såå hungriga när man säger tandborstning.

Eller är det bara mina barn som gör så?


Själv är jag oxå hungrig eller rättare sagt sugen.

På något sött  

Blir galen, det gnager i mej.

Ska lägga barnen och ta djuren sen ska jag baka stomp och ta mej en stompmacka, för godissuget ska INTE vinna!!!


See you  

Av Iliana - 10 januari 2011 16:48

Jobbat o slitit idag igen;)

En fruktansvärd morgon övergick till en rätt ok dag:)


Planerar en massa i huvudet och på papper.

Jag är en sån människa som egentligen vill ha allt klart när jag bestämt mej för något, men jag får bara låta det ta den tid det tar.


Nu ska jag spela den försvunna diamanten med Moa, sen blir det matlagning.

Av Iliana - 9 januari 2011 19:40

Så härligt att vara ledig:)

Har inte gjort ett jota idag!

Även om det funnits en massa måsten, som dammsuga, byta åt marsvinen, tvätta osv.

Imorgon, då ska jag ta tag i det.

Då jobbar jag frukost o städ så då är jag hemma på em.


Jag lagade en jättegod pastasås med lax  och broccoli till middag, trodde inte den skulle gå hem här hemma. De kan vara lite kinkiga när det är nya maträtter på bordet.

Men alla åt och tyckte det var gott:)

Så den ska jag göra flera ggr.



Nä, nu ska jag mysa ner mej i soffan och hoppas det finns något bra på tv:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards