iliana

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Iliana - 7 februari 2011 12:10

I fredags så lyssnade jag på sök och finn.

Det var en man där som ville ha tag i ett akvarium.

Kom att tänka på det som vi har i källaren.

Mannen i fråga var precis här och köpte det:)

En sak mindre;)


I lördags var det dags för fjällräddningens stora vinterövning.

Gud, så roligt det var:)

Fast vi hann tyvärr inte till alla stationer, missade 2.


Direkt därifrån så blev det jobb.

Hade ett bröllop på kvällen. Så det var till att vara superwoman;)

Med ombytte under, hahaha.

Nja, inte riktigt då, men ombytte på jobbet.

Jobbade till halv 12, gissa om jag stupade i säng när jag kom hem.


Söndagen började jag 8, slutade 15.

Hade en fruktansvärd huvudvärk de 4 sista timmarna på jobbet, så väl hemma igen så sloknade jag och sov i 4 timmar.


Ändå så vaknade jag inte förren kl halv 10 i morse.

Så man kan säga att jag var rätt slut i kropp och hjärna efter helgen.


Moa är hemma idag, hon spydde natten till söndagen.

Så vi myser idag, hon och jag:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards