iliana

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Iliana - 23 februari 2011 22:49

Min man är rolig han.

Han ska alltid ta ner mej på jorden när jag, visionären, är ute och flyger.

Men jag ska nog överlista honom på nåt sätt;)

Han tror på allvar att jag ska stå en hel sommar och spika.

Fast jag tror att han skoja, för han sa även att han inte kommer att vara i närheten och höra när jag skriker, svär, gråter och är frusterad för att det inte kommer att gå rakt in, spikarna alltså;)

Som att det finns en chans att någon på en radie inom 1mils håll inte kommer att höra mej:)


Har varit i Särna ikväll, på superrolig träning=)

Rock n´roll, T-core och Zumba.

Fick en förfrågan om jag har lust att bli instruktör.

Klart jag vill=)

Absolut!!!

Det är här min man realisten kommer in i bilden.

Men jag får vicka lite extra på rumpan så har jag han där jag vill;)


Nä, dusch och god natt, imorgon är det städdag fram till kl 17 för då bliré jobb.


Av Iliana - 23 februari 2011 14:48

Kom hem från jobbet för ett par timmar sen och hamnade i dvala.

Kändes i kroppen att det var någon infektion eller någon annan skit.

Fast nu känns det så mycket bättre:)

Så det blir Särna ikväll.


Fick ett mail där det stog att beslut kommer att tas senast den 1 mars.

Nervöst, pirrigt, kul, läskigt:)



see ya

Av Iliana - 23 februari 2011 07:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards