iliana

Alla inlägg under februari 2011

Av Iliana - 19 februari 2011 09:46

Läser på dt.se att det inte kan bli 2 högstadier i Idre/Särna.

Utan att de ska slåss ihop, alla dagar. Om jag fattade artikeln rätt.

Det kommer att bli ett jävla ramaskri.

Jag tycker faktiskt att det kan bli bra, om de satsar på att bygga en helt ny skola där bara 7an-9an går.

Och att de naturligtvis bara har kompetent personal, att de verkligen kommer att satsas på att våra elever ska få förstklassig undervisning.

Sen skiter jag faktiskt i var den skolan ligger. Särna eller Idre?!

Huvudsaken är att det blir en skola som är till för våra barn och inte till för att tillfredställa deras föräldrar!!!


Av Iliana - 18 februari 2011 13:28

Blev otippat ledig i helgen.

Inte helt fel;)


Alltså, jag har ingenting att rappotera om.

Just nu är det helt stopp uppe i huvudet, sorry.


Återkommer när jag har något att skriva.

Av Iliana - 16 februari 2011 23:12

Jo, men det gick nog bra, tror jag.

Det är bara att vänta och se på utslaget.

Tar väl nån vecka, antar jag.

Men jag har gjort mitt bästa, så det är bara fortsätta hålla tummarna.



Var in på Cubus.

Det är väl en super rolig affär:)

De hade rea på massor av kläder:)

Skojigt.


Sova nu, så blir det mer imorgon.

God natt:)

Av Iliana - 15 februari 2011 10:16

Imorgon ska jag till banken:)

Jag ser med skräckblandad förtjusning fram emot det

Min dröm håller förhoppningsvis på att bli sann.

Men pirrigt i magen är det.

Tänk om det inte går bra, tänk om de säger nej.

Nä, usch så ska vi inte tänka.

Jag vill så gärna detta.

Allt känns så himlans bra, med min idé, med huset.

Känslan i magen känns riktigt bra.


Snart ska ni få veta allting, men innan dess.

Snälla håll tummarna att det går bra imorgon:)



Av Iliana - 13 februari 2011 21:32

Jag önskar att jag hade bättre karaktär.

Jag önskar att jag var en träningsidiot.

En sån där som bara måste träna.

Men nej, det är jag inte.

Jag känner att jag rör mej alldeles för lite.

Visst jag rör mej en hel del när jag jobbar, springer hit och dit, upp och ner för trappor.

Men jag vill känna den där känslan att nu jävlar måste jag ut och röra mej.

Eller att jag går upp en timme innan jobb för ett zumba-pass.

Kan bestämma mej för att göra det på kvällen, och verkligen mena det...då!!!

Sen kommer morgonen och klockan ringer, och det är så underbart att ligga i sängen, i värmen bredvid mannen i mitt liv. Så blir det kattskit av alltihopa:(

En sak till som är jobbig!

Har fått ett sånt sockersug:(

Har fortfarande inte ätit en godisbit, men det är svårt nu, ska ni veta, att låta bli.

Jag tror att jag måste köra en gi-period.

Vill absolut inte gå upp i vikt, då kanske jag inte får min operation, när det nu blir dags!!


Jaja, livet är faktiskt mycket bättre än vad det ser ut som i detta inlägg;)


see ya

Av Iliana - 12 februari 2011 22:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Iliana - 12 februari 2011 13:20

Det är helg och jag borde tycka att det är superskönt.

Men jag jobbar dubbla pass idag, först 7-13 sen 16-21.

Imorgon har jag frukost och städ.

Jag längtar till måndag!!

Inte för att jag är ledig då, för det är jag icke. Jobbar frukost.

Inte längtar jag dit för att det är alla hjärtans dag heller.

Jag längtar för att det är vardag igen 

Det händer så mycke speciellt i mitt liv.

Som jag verkligen ser fram emot.


Håll tummarna att det går vägen för mej, snälla!!!


:(

Av Iliana - 11 februari 2011 22:50

Det har varit Talang 2011 på idre idag.

Både Moa och Emelie var med.

Moa mimade o dansade till Britney Spears låt 3 och Emelie sjöng Superman med five for fightnings.

Jag missade det!!!

För att jag jobbade, och det fanns ingen möjlighet att få ledigt.

Ronny fick ta videokameran med sig.

Så imorgon ska jag titta:)

Nu ska jag sova, är skittrött och jobbar frukost imorgon bitti.


Sov gott!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards