iliana

Alla inlägg under mars 2011

Av Iliana - 4 mars 2011 14:44

Sen min sterilisering så är ju som sagt mina hormoner ur balans.

Här om dagen var jag superirriterad och idag så vill jag bara dra täcket över huvudet och gråta!

Livet känns så jävla pissigt just nu!!

Jag vill att det ska visa sig att livet vill ge mej chansen.

Jag tror innerst inne att den drömmen kommer att bli sann.

Men jag vill ha lite positiva vibbar.

De kommer troligtvis att kännas så imorgon, eftersom att jag egentligen vet att det är hormonerna som spökar.


Sen måste jag säga till alla norskar att ni borde skämmas över hur Petter Northug beter sig!!!

Man kan vinna och vara en elitidrottsman och man kan vinna och bete sig som ett svin!!

Även om han är jävligt duktigt så måste det väl ändå finnas vett och etikett inom skidsporten?!!

Idag bettede han sig som ett riktigt svin på upploppet!!!

Av Iliana - 3 mars 2011 23:04

Sitter med ny färg i håret.

Hm, undrar hur det blir?

Det kan ju knappast bli värre.

Eller kan det?!


Har en härlig känsla av träningsvärk i benen:)

Jag älskar träningsvärk!!!

Ska ta med mej skidorna till jobbet imorgon och ta en tur efter jobbet.

( Det är min vision att jag ska i alla fall )



Av Iliana - 3 mars 2011 22:06

Den nya innefärgen på hår.

Vet ni vad det är?

Jag vet!

För det är den jag har!

Orangeröttgult!

Det ni!!!

Så spring iväg och och köp färg så ni kan bli lika snygga som mej i håret;)

Man ska se ut som en härlig majbrasa!

Med röttoranget nertill och ju högre upp man tittar mot lågorna dessto mer orangegult blir det!!

Skitsnyggt ser ni!!

Vad väntar ni på?

Iväg och köp färg nu!!

Av Iliana - 3 mars 2011 12:08

Jag gör nog något dumt!

Men det brukar ju hända mej.

Jag är ju spontan och gör saker när jag kommer på något galet.

Som typ nu!

Planera och tänka innan, är inte min grej liksom.

Ja och då blir det som det blir!

Sitter med blondering i håret  


Haha, undrar hur det blir?

Jag har ju mörk fär jag kan slänga i om någon dag om jag vill.


Sen måste jag säga att det är väldigt dåligt med kommentarer.

Jag har mellan 35 och 70 läsare om dagen och det är endast Alex och Ann som kommenterar.

Skit samma, jag skriver ändå, utan era kommentarer  

Av Iliana - 3 mars 2011 09:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Iliana - 1 mars 2011 23:36

Åh, som jag har väntat i dag på att det ska ringa i telefon.

Inte vem som helst utan hon.

Hon som ska bestämma mitt öde.

Jag har försökt få dagen gå fortare.

Men vet ni när jag vaknade idag?

Kl 8!!!!

På min lediga dag!

Antar att jag var spänd och var tvungen att vakna.


Hon ringde i alla fall halv 3 när jag var på Ica.

Svaret:

Vi tror på dej och vi tror på din idé,

MEN, du måste räkna fram en ny budget.

Gärna att Almi blandas in och är med.


Så jag har suttit här och gjort om och gjort nytt.

Jag ska maila henne imorgon och höra vad hon säger.

Ska även maila över alla ansökningar till Almi.



Sov gott!!!



Av Iliana - 1 mars 2011 12:27

Det ringde!

Från  dol nummer!

Hjärtata for upp och ned!

Jag svarade!

Och det var Christer som vill prata danser.

Så nu är det bara att vänta igen!!

Av Iliana - 1 mars 2011 10:06

Idag är dagen med stort D!

Nervös, ja en aning.

Vad händer om det inte går igenom?!

Jag har funderat vad som kommer att hända då?

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra i så fall.

Jag vill ju så gärna det här!!

Hoppas hoppas hoppas!!!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards