iliana

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Iliana - 4 april 2011 22:21

Åh, vad surt när man skrivit ett långt inlägg och det bara försvinner 


Jag skrev ett ångestladdat inlägg, som bara försvann.

Har inte lust just nu att skriva om det.

Får se om det kommer imorgon istället.


Jag kan tala om att jag och Linus fortfarande äter antibiotika.

Linus ska till skolan imorgon, första dagen på 2 veckor.

Själv har jag jobbat sedan torsdags.

Jag har kockat, och det är inte så ansträngade.

Imorgon ska jag vara frukostvärdinna med städ mitt på dagen, får se hur jag mår efter det passet.

Det värsta är ju lixom att man har ingen ork, blir svettig för ingenting.

Jag är sjöblöt av svett bara jag är i stallet.


Väldigt intressant och givande inlägg  



Av Iliana - 4 april 2011 12:45

Igår hade jag o Moa en härlig dag med syster på Idre.

Linus var på kalas.

Riktigt underbart att ha henne nära igen;)


Meningen var att jag o Moa skulle rida när vi kom hem, men hon kände sig för trött för det.


Idag har barnen friluftsdag på Våla.

Moa ringde och talade m att hon inte mår bra, så jag har varit och hämtat henne.

Hon somnade i bien och känns lite varm:(

Bara hon inte får samma som mej och Linus!


Gubben håller på att donar stora bilen som ska besiktas imorgon.

Själv ska jag på jobb strax.


Ha en bra dag

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards