iliana

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Iliana - 10 april 2011 20:44

Vi blev bjudna på "Busgryta" uppe hos Anette och Larsa:)

Den var riktigt god=)

(Bus var väldigt söt, eller rättare sagt ful så han blev söt. Och sen fick jag ju vara med och hjälpa honom när han skulle äta, för morsan hans är en superdålig mamma.)

Det var i alla fall en väldigt god gryta.

Det blev äppelpaj och vaniljvisp till dessert.

Ja, det blev en riktig supermiddag=)



Imorgon ska Andreas provköra upp:)

Håller tummarna att det går bra:)


Imorgon fyller även världens bästa Speedy 27år.

Min älskade underbara smarta häst.

Jag har haft honom i 10 år nu. När jag köpte honom så hoppades jag att jag skulle få ha honom i 10 år, nu hoppas jag att jag får ha honom längre.

Han är en riktig klok häst, även om han utsätter sig för konstiga saker ibland   .

Av Iliana - 10 april 2011 16:13

Anette, Sammy och Indra kom hit på fm.

Vi fikade och prata lite skit, så roligt.

Känns som hundra år sedan vi träffades.

Sen körde hon hem grabbarna till Storsätern, för de hade ju så tråkigt här.

När hon kom tillbaka så tog vi en varsin häst och en varsin dotter som fick rida en sväng.

Tjejerna red barbacka och var jätteduktiga:)


Det bidde inget Älvdalen idag, utan det blir på tisdag istället. Förhoppningsvis får jag med mej älsklingen då:)

På tal om honom, så saknar jag honom jättemycket!!


Nu ska jag åka och byta unge;)

Indra blev nämligen kvar här=)

Imorgon blir det skola och jobb igen, blää!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards