iliana

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Iliana - 12 april 2011 22:57

Jo, men lite kärlek hann jag få innan jag somnade igår  

Vaknade vid 4-5 tiden av att det spöregna 

Jag VILL ha skoterföre minst 2 veckor till!!!!!


Upp och jobba frukost till hela 3 gäster=)

Inte så stressigt om man säger så;)


Idag fyller "mitt" föl 9 år! Tänk vad tiden går.

Måste snart åka och hälsa på honom igen i Vika:)


Bästa Annika är här och har klippt Linus, Ronny och Moa idag.

Sen for jag o Ronny mot Älvdalen och Blyberg för att hämta hö.

Riktigt roligt att komma upp till Blyberg igen, jag hade så enormt roligt det året jag bodde där.

På väg hem stannade vi till hos Tina och Jörgen och tittade i deras nya hus.

Riktigt härligt stort hus med mycket rymd:)

Kul att träffa Tina, det blir inte så ofta.

Men förhoppningsvis kommer hon och hälsar på snart=)


Moa prövade sin nya onepiese, den var en storlek för stor. Men den funkar, så vi behåller den. Det tog ju över 2veckor att få den och Moa har då definitivt inta tänkt att vänta 2 veckor till;)


Nu ska jag gå och lägga mej i min härliga säng.

Ronny hade köpt en härlig nya bäddmadrass när han kom hem igår:)


Go natt

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards