iliana

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Iliana - 3 maj 2011 20:25

Har inte fått svar på nånting idag:(

Ingenting:(

Nada:(

Jag trodde åtminstonne att jag skulle få veta om jag miste huset eller om jag mot all förmoda får det.

Men ingenting:(

Fast det är klart, dan är inte slut än.

Innerst inne hoppas jag han ringer och säger att det är jag som får huset. Men har samtidigt känslan att det inte kommer att ske.

OCH, nej! Det är inte bara att hitta ett nytt hus.

För det här huset är huset med stort H. Rätt storlek och allt!

Som verkligen skulle passa som handen i handsken!

Och ska jag bygga ett nytt så kostar det nästan dubbelt så mycket, och det har jag definitivt inte råd med!




En superbra sak är i alla fall att brorsan är här:)

Vi ska sträva "stallet" imorgon och sen försöka flytta det:)



Imorgon får jag nog svar på allt, hoppas jag!

OCH självklart till min fördel;)

Av Iliana - 3 maj 2011 08:36

Har pratat med läkaren idag.

Har något fel på min mage.

Har haft det sen före påsk, men nu är det än värre.

Troligtvis magkatarr. Jag har aldrig haft det, så jag vet inte. Ska i alla fall få nåt piller och se om det blir bättre.

Ronny säger att det är inte konstigt om jag har fått det med tanke på hur jag mått det sista halvåret och hur stressad jag är.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Fick hem mina zumba-cd igår, så bara jag känner mej bättre ska jag börja träna utan dvd:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag får jag en massa besked, jag håller tummarna att alla är till min fördel!

Berättar senare vad för något det är.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards