iliana

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Iliana - 4 maj 2011 23:18

Fick trevligt sällskap på långpromenad ikväll:)

A och L kom upp och pratade en massa:)

Eller L pratade inte alls. Han var mest intresserad av att han såg ett rådjur;)


Jag missade i alla fall Grey´s.

jag tror och hoppas att det går repris på söndag.

Och gör det inte det så får jag väl se på datorn.


Med detta vill jag komma fram till att jag beställt en box som är inspelningsbar:)

Man kan till och med spela in 2 olika program samtidigt=)

Jag tycker att det är en helt fantastisk uppfinning.

Ja, jag är ytlig och materialisk;)


Nu ska jag sova och drömma positiva drömmar om att allt går min väg:)

Av Iliana - 4 maj 2011 19:23

Nu är huset på väg.

Stallet alltså.

Det har blivit flyttat 4-5 meter:) av grunden den stod på.

Imorgon, då blir det åka av, för huset=)

Då ska det hem och ställas på plats i hästhagen.

Sen ska det byggas på lite innan hästarna kan flytta hem.

När vi höll på där med huset, så kommer Elsa förbi och ger bort ett annat hus.

Som är större. Som kanske hade passat bättre som stall.

Men men, nu är det här på stockar och snart på väg hem=)

Av Iliana - 4 maj 2011 16:04

Nu har vi strävat jag och John.

Och Ronny har Varit där så vi har fått under stockarna.

Så lite finjustering sen så kan vi nog flytta hem stallet och börja bygga ut det:)


Har fått en offert på ett nytt hus, väldigt bra pris och väldigt lockande:)

MEN som vanligt måste jag vänta på bankjäveln:(


Väntar fortfarande på besked om hur det det kommer att se ut för mej i sommar.

Det kommer nog till slut att bli bra ändå:)

Av Iliana - 4 maj 2011 12:04

När jag pratade med banken i förra veckan talade jag om att det var såå viktigt att få veta om de är med på noterna eller inte. Pga att han med huset börjar tröttna på att inte veta något.

Jag vill oxå veta!

Då blev jag lovad att få besked senast tisdag, alltså igår.

Eftersom jag inte hört något så mailade jag människan.

Till svar får jag att det blir klart nångång nästa vecka!

Strax innan hade jag fått veta att mannen med huset till slut sålt det till en annan. Idag!


Jag har letat efter nytt objekt, men det finns inga.

Jag har skickat förfrågan om offerter på liknande hus till olika företag.

Får se när jag får svar på de.


MEN jag har tappat lusten:(

Helt och hållet:(

Det är väl inte meningen att jag ska ha ett eget företag.

Mitt liv är väl att vara säsongsanställd och fattig 2 långa perioder om året!

Aldrig kunna ha semester, för när barnen är lediga måste jag jobba. Och när jag är arbetslös så går barnen i skola.

Av Iliana - 4 maj 2011 10:13

Jag är så himlans förkyld inte skoj alls:(

Emelie är oxå superförkyld, hon har feber:(

På tal om Emelie så har hon klarat AM-kortet:)

Så hon vill bli frisk och ut och köra:)


Jag ringde Ludvika lasarett och frågade på min op.

De har slutat med den sortens op där. Så jag står på väntelista i Falun.

Undrar hur lång tid man måste vänta där?!

Det är bara gilla läget, det är ju mitt eget fel!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards