iliana

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Iliana - 12 maj 2011 23:41

Ok, jag måste erkänna.

Jag ville ha en one piese.

Jag hade en liknande förr, som jag gav bort:(

Men jag tycker inte att de är snygga, däremot väldigt sköna. Speciellt när man är frusen.

Jag skulle aldrig gå ute offentligt med den. Jag tycker att det är en härlig hemmadress.

Visst Moa har sin på sig till skolan, men det känns mera ok.

Så jag har i alla fall köpt en.

Fast en Ziperall. Billigare men ser exakt likadan ut.

Den kom härom dagen. Jag tyckte den kändes stor, så grabbarna här hemma, de stora fick pröva den.

Så klart jag tog kort:)

Lillbrorsan tyckte den var lite liten

 

Mannen tyckte den var mysig, men färgen kanske inte passa;) 

Av Iliana - 12 maj 2011 23:16

Igår blev svärföräldrarnas jakthund 13 år.

Tyvärr så gick han från att må bra till att må riktigt skitdåligt på bara dagen.

Så igår kväll var de tvungna att åka och ta bort honom.

Vila i frid Athos

 

Av Iliana - 12 maj 2011 12:16

Min syrra talade om för mej hur allting faktiskt ordnar sig för mej.

Och det är nog så.

Det är bara jag som är blind.

Jag fick veta att jag blir av med stallet, och samma dag får jag ett hus som jag får hemflyttat. Och en brorsa som kommer hit och hjälper mej snikra till det.

Jag mådde jättedåligt på jobbet jag hade. Och igår fick jag en väldigt bra och spännande tjänst.

Jag har underbara barn.

En man som jag älskar, och som älskar mej.

En underbar släkt och de bästa vänner man kan ha.


Jag måste bara börja se det positiva i mitt liv, öppna ögonen.

Och leva i nuet, vara lycklig.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards