iliana

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Iliana - 26 maj 2011 22:29

Jag o Emelie har börjat plocka ur det gamla stallet.

Oj vad mycke grejor det samlats på;)

Det är en hel del kvar, men det får jag ta en annan dag.

Kaninerna som var i stallet har fått flytta in i en bur i ny stallet.

Den är lite liten men det är bara tills jag hunnit laga den andra uteburen som på något sätt kunnat gått sönder. Jag gissar att det är den som körde traktorn som flyttade buren i höstas som är skyldig. Eller vad tror du älskling;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Har hämtat ut min/våran nya digitala box:)

Som är inspelningsbar!!  

Av Iliana - 26 maj 2011 20:17

Idag har Tuva-Gullan fått gå vidare.

Och vi har haft begravning nu ikväll för henne.

Busan känner sig nog väldigt ensam för hon har inte låtit något speciellt alls idag.


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Har jobbat idag.

Det är en massa saker som ska flyttas från fjället ner till golfen.

Tungt var det.

Och när vi kom ner till restaurangen så hade elektrikerna stökat ner överallt.

Inte fanns det nån el  heller. Så det fanns inte mycket mer att göra idag.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Har varit till Särna med Linus idag.

han har ont i bröstet när han hoppar studsmatta och springer.

Men både hjärta och lungor lät bra, så vi kom hem utan att veta varför i alla fall.

Han hade ont förra sommaren oxå.

Mystisk åkomma


Nu ska jag börja plocka över saker från gamla stallet till nya.

Hästarna var lite oroliga och spända igår kväll när de kom in i nya stallet.

Men efter ett tag gick det bra, Goali gillade att han fick ett fönster i sin box:)

Får se hur de gör ikväll när de ska in )



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards