iliana

Alla inlägg under maj 2011

Av Iliana - 12 maj 2011 23:16

Igår blev svärföräldrarnas jakthund 13 år.

Tyvärr så gick han från att må bra till att må riktigt skitdåligt på bara dagen.

Så igår kväll var de tvungna att åka och ta bort honom.

Vila i frid Athos

 

Av Iliana - 12 maj 2011 12:16

Min syrra talade om för mej hur allting faktiskt ordnar sig för mej.

Och det är nog så.

Det är bara jag som är blind.

Jag fick veta att jag blir av med stallet, och samma dag får jag ett hus som jag får hemflyttat. Och en brorsa som kommer hit och hjälper mej snikra till det.

Jag mådde jättedåligt på jobbet jag hade. Och igår fick jag en väldigt bra och spännande tjänst.

Jag har underbara barn.

En man som jag älskar, och som älskar mej.

En underbar släkt och de bästa vänner man kan ha.


Jag måste bara börja se det positiva i mitt liv, öppna ögonen.

Och leva i nuet, vara lycklig.

Av Iliana - 11 maj 2011 21:35

Jag är inte så intresserad av sport.

Utom när det gäller stora tävlingar som OS eller något VM.

Fast jag gillar inte fotboll, beror nog på min bollskräck.

Jag vill se och heja och skrika när Sverige spelar/idrottar.

MEN varför ska det vara på samma tid som mina tvprogram jag följer?!

Tisdagar mellan 22-22.30

Onsdagar 21-23

OK, alla som bestämmer när det ska sändas ta hänsyn till mej då!

Tack!


Och alla ni som promt ska ha möten tisdagar och onsdagar, ta en annan dag, är ni snälla;)


Av Iliana - 11 maj 2011 19:54

   

Igår gick vi en promenad i skogen 


   

Moa utanför farmor o farfar


   

Idag blev det grillat, mums 


   Såhär långt har vi hunnit med stallet  

Av Iliana - 11 maj 2011 12:56

Jag fick jobbet:)

Som kock på Golfrestaurangen i sommar.

Ansvarig kock:)

OCH...

Jag kommer troligtvis få heltidsanställning efter sommaren oxå:)

Av Iliana - 10 maj 2011 22:23

Ska på arbetsintervju imorgon bitti.

Känns lite pirrigt.

Har nog aldrig varit på en sån förr.

Jag brukar mest bara ringa eller åka till en potenciell arbetsplats och tala om att här är jag.

Vill ni ha mej eller vill ni gå miste om en sån bra arbetskraft som mej?   

Haha, får väl se hur det går, om jag lyckas. Om jag har kvar glöden 


Jag är positiv och tror att jag kommer att få jobbet.

Dels för att jag är bra, men kanske mest för att de verkar desperata 




Det blir tyvärr inga bilder från stallbygget idag, kameran har blivit inlåst hos svärföräldrarna  

Av Iliana - 10 maj 2011 10:52

Igår slängde jag in en ansökan på ett jobb som jag faktiskt inte tror att jag har en chans att få.

Men, man måste ju våga hoppa för att vinna:)



Idag blir det fortsatt snickring.

Vill fortfarande ha tag i spån:)

Av Iliana - 9 maj 2011 21:15

Har rest 2 väggar idag:)


 

  Hammaren i luften:)


Det har hänt lite mer sen bilden på huset togs, men det kom lite vatten/gaggamoja-krig emellan. Så jag la bort kameran.

Det kommer mer i morgon:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards