iliana

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Iliana - 10 juni 2011 22:37

Zita skenlöper!

Hon är i värsta stadiet nu.

Och de andra odjuren till hundar driver mej till vansinne.

King morrar så fort någon närmar sig Zita oavsett ras, människa/hund.

Rambo ligger och gnyr och tjuter hela tiden


Zigge kommer hem med äckliga döda möss. Jag vet det är jättebra.


Hästarna vägrar komma till stallet när jag ska ta in de. Om däremot husse eller mellanmatte ska ha in de, ja då passar det att komma på en gång.


Myggen är stora som helikoptrar och betten man får är 10 ggr större än vanligt.

Och knotten har redan börjat komma fram:(


Och det där skäggiga odjuret som sitter framför tvn!

Han är värst!!!

Jag vill ha tillbaka min man!

Vart har han tagit vägen?

Av Iliana - 10 juni 2011 19:39

Förstår inte alls varför jag är så trött hela tiden?

Jag vaknar och är trött till o med. Och nej jag sover inte för mycket.

Sover lika mycke som jag brukar. Varken mer eller mindre.

På dagarna så känns det som om ögonlocken inte går att få upp ordentligt.

Kanske vore en idé att boka läkartid och kolla upp alla värden.



Idag fyller min morbror Niclas 35år idag.

Och Martina fyller 18år idag.

Hipp hipp hurra hurra för er idag!!!!!



Mina tankar går lite extra till dej som miste din bästa vän idag. Jag lider verkligen med dej.  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards