iliana

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Iliana - 11 juni 2011 21:57

Andreas har kommit fram till Per.

Skönt  

Då behöver jag inte vara orolig längre  

Ca 13 timmar tog det att köra från Kiruna till Hofors för honom.

Bra kört av honom, min duktiga son 

 Längtar till tisdag för då kommer han hem 



Måste ju tala om att när jag skulle ta in hästarna stod de redan i sina boxar inne i stallet.

Hade nämligen dörren öppen ifall det skulle bli massa regn, så de ev kanske skulle traska in o ta skydd.

Och de hade de gjort  

Men oj vad mycket mygg det är!

Smörde in hela de i hästsalva, stackarna.

Hade jag råd skulle jag köpa en myggjagare så de slapp dessa otyg!

Av Iliana - 11 juni 2011 21:33

Har haft en härlig dag även fast det åskat och regnat emellanåt.

Dagen avslutades med att vi åt grillat i uterummet och lite lördagsmys på det 

                   

Bilderna är i helt bakvänd ordning  

Klicka på bilderna så blir de större  

Av Iliana - 11 juni 2011 16:40

Strålande sol och 6 barn. Vad gör man?

Jo, man plockar fram poolen till alla barns förtjusning.

Barnen springer in mellan skurarna som kommer titt som tätt. Och åskan.

Hela huset är blött och det ligger blöta kläder överallt 

Men barnen är lyckliga och de är sams 


Min älskade man har lagt på nya plåtar på taket, då det är hål på de gamla över uterummet. Så nu kan man även sitta där när det regnar 

Har beställt heltäckande matta in dit oxå, längtar till den kommer 


Jag köpte blommor av blombilen igår som jag planterat. Fiint bidde det.

Nästa gång de kommer ska jag köpa flera 


Andreas är på väg ner till Per från Kiruna. Han åkte strax efter 8 i morse.

Om jag är orolig?!

Klart jag är. Det är ju för sjutton 120 mil. Har ringt en del gånger för att dels höra var han är och för att kolla att han stannar när han är trött.

Han är en smart kille så det är klart han gör.

MEN jag är en hönsmamma som är orolig 

Han fick förresten blåsa direkt han kom ur Kiruna.

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards