iliana

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Iliana - 19 juni 2011 21:51

Hår och tussar överallt  

Upptäckte en trasig skräckslagen kanin när jag skulle ge kaninerna mat och vatten.

Stackars Nina har blivit utsatt, för att utbrytarkungen Erik varit flitig idag och grävt ett hål in i stora buren där de andra kaninerna bor  


Nu ligger hon inne, i en bur skyddad av ingen mindre än King.

Kommer nån för nära, då morrar han ordentligt.

Imorgon blir det en tur till drevsjö. Tyvärr finns det ingen jour där ikväll  



Av Iliana - 19 juni 2011 19:18

Börjar trötta på att det hela tiden kommer nya och olika besked hela tiden.

Ena turen ska det vara si och andra så.

Olika personer säger olika saker.

En person vänder sig efter vem den pratar med.

Snart skiter jag faktiskt i detta!

Jag  blir alldeles slut av alla turerna.


Ledsen att det är ett kryptiskt inlägg.



Önskar jag var ledig.

Alex, njut av er semester:)

Av Iliana - 19 juni 2011 19:18

Börjar trötta på att det hela tiden kommer nya och olika besked hela tiden.

Ena turen ska det vara si och andra så.

Olika personer säger olika saker.

En person vänder sig efter vem den pratar med.

Snart skiter jag faktiskt i detta!

Jag  blir alldeles slut av alla turerna.


Ledsen att det är ett kryptiskt inlägg.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards