iliana

Alla inlägg under juni 2011

Av Iliana - 8 juni 2011 18:07

Är så sjukt trött.

Förstår inte att jag ska vara det.

Är så där trött så att man knappt kan ha ögonen öppna 


Syster håller på att planera en smekmånad.

Kom på att vi har ännu inte åkt på våran.

Frågade min man om det och han sa att vi ska ta det när vi varit gifta i 5år!

Alltså nästa år 

Hm, undrar vart det blir då  

Av Iliana - 7 juni 2011 20:31

Lugnt på jobbet idag.

Fast det bidde en hel del nyttogöra än då, såsom städa ur kylarna och försöka f nån smart ordning i frysarna.

Bara 2.5 kula med glass 


Men nu får det vara stopp på den varan!!!

Jag både ser ut och känner mej som en flodhäst.

Väga mej har jag inte vågat gjort.

Så nu ska det bli slut på glass på jobbet.

Måste hitta något nyttigt och bra att äta istället.

Och när foten blir bra måste jag börja zumba igen.


Det låter väl som en bra plan?!

Av Iliana - 7 juni 2011 07:23

Andreas ska köpa en bil idag.

Han var o provade den igår.

Känns nästan som att det är jag som ska köpa bil, jag tycker det är skitroligt:)

En opel calibra blir det.

 

Fast tänk vad orolig jag kommer att vara hela tiden  

Av Iliana - 6 juni 2011 21:05

Idag är det Sveriges nationaldag. Grattis Sverige!!

Det firar jag med att ha blivit blå även på insidan av foten oxå 

Nästan hela foten är blå och svullen alltså.


Ja, jag har då jobbat hela dagen. 

Jag råkade visst äta 5 kulor glass sammanlagt idag  

Inte bra!!


Idag fyller bästa Klas 40 år! Herregud så gammal han blivit 


Linus och Moa har varit på golfträning i spöregnet. De tycker det är jättekul. Linus vann i tävlingen slå längst och högt 

Till o med Ronny har provat på att slå.

Om vi får tid så kanske det kan bli golfspelare av oss oxå. Typ om 100år


 

Av Iliana - 5 juni 2011 20:48

Måste berömma min tonåring.

Både igår och idag har hon tagit hand om hästarna och sett till att de kommer in på kvällen.

Jag är ju lite handikappad med min fot.

Utan minsta lilla klag:)

Hon är en riktig gofisa (får man kalla en 16åring det), när hon vill.

Konstigt det där, tonåren alltså;)

Ena stunden är de som utbytt til någon mysko varelse, för att sedan andra stunden bli det underbara barnet.


Nu ska jag mysa ner mej bredvid henne i soffan och kolla på film.

Av Iliana - 5 juni 2011 18:41

Sov jättedåligt hela natten för det gjorde så ont.

Gick rätt skapligt ändå att köra ner till jobbet i morse.

Och efter ett tag nere på jobbet så bet jag ihop och började halta på foten. Kryckorna passade inte i köket tyckte jag.

Ont har jag men det funkar ändå.

Väldigt svullen och blå är det idag.

    Det var en stygg fot!

Av Iliana - 4 juni 2011 23:22

I alla fall om man är klumpig som mej.

Skulle ge kaninerna mat o vatten när jag kom hem från jobbet.

Fyllde min säck med hö och vänder mej om och trampar i ett hål som King grävt.

Sen ligger jag där och skriker av smärta.

Moa blir rädd och springer o hämtar pappa.

Efter att ha legat där en stund och inser att inte smärtan försvinner får jag hjälp in.

Ronny lindar och jag sätter upp foten i högläge.

Fortfarnade superont och kan inte stödja alls på foten så det blir en tur till Särna.

Inga större skador, ev en liten spricka. Men det måste en röntgenläkare  bedöma.

Det blir en elastisk linda och börja stödja när det går.

just nu är det omöjligt att stödja.


Så jag använder kryckor  


Hm, hur ska jag kunna växla när jag inte kan trampa ned kopplingen?!



Av Iliana - 3 juni 2011 21:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards