iliana

Alla inlägg under juni 2011

...

Av Iliana - 3 juni 2011 16:12

Härlig dag idag med sol som tittar fram och värme.

Mamma, Angela & Dennis har varit här o fikat.

Linus och Moa har en varsin kompis hemma.

Och Emelie kom nyss hem från Hea.


Ändå känner jag mej lite smått irriterad.


Ikväll ska jag göra rimmad lax till middag, den är ju så supergod.

Imorrn e de jobb igen

Av Iliana - 2 juni 2011 15:41

Idag är en sån där dag som man egentligen ska sova bort.

Dels för min huvudvärk men mest för att jag har en sån där "jag är en usel mamma-dag".

Jag inser att jag absolut inte kommer att kunna ha en enda vecka semester i sommar.

Mina barn kommer att till största delen få tillbringa sommaren på fritids.

Visst kommer vi att kunna åka bort på helgerna, men de är ju korta.

Det är såna hära dagar som jag vill flytta och få ett normalt jobb med normal semester som man kan plocka ut när barnen är lediga.

Det är ett helvete i en mammas hjärta att veta att när barnen har lov och är ledig, ja då jobbar man som mest. Och när de går i skolan, ja då är man ledig/arbetslös 


Av Iliana - 2 juni 2011 10:40

Blev väckt flera gånger i morse 

Av en hemsk huvudvärk. Somnade om flera ggr, men inte försvann den.

Tog tydligen min sista tablett igår.

Undrar om apoteket har öppet imorgon?!


Av Iliana - 1 juni 2011 23:26

Vad de skriver om kungen och hans privatliv.

Ja, kanske dumt att kalla det privatliv när man är kung.

Men ändå!

Har han lust att bedra sin fru eller gå på strippklubb, låt karln få göra det då.

Han har ju (om det är sant) varit diskret i så fall.

Jag gillar monarkin.

Jag anser att de är bra på att representera vårat land!

Så mycket bättre än alla politiker tillsammans i Sverige.

Och kolla på kungahusen runt om i Europa, hur mycket skvaller och skandaler är det inte runt de?!

Så vill han svina gentemot sin fru och barn, ja då anser jag att det är hans privata liv!

Det är ju varken förbjudet att vara otrogen eller att gå på strippklubb!

Fast hade det varit min man, då hade han varit pittlös.


Jag är ledig i 2!dagar, och de ska jag försöka njuta av samtidigt som jag måste ta reda på en massa måsten 


Men först sovmorgon  

Av Iliana - 1 juni 2011 20:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards