iliana

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Iliana - 6 juli 2011 21:48

Hörde på radion i morse på väg ner på jobbet att det var nån smart gubbe i Almedalen som anser att alla ska lära sig kinesiska i skolan!

Om 10-15år ska det senast vara i läroplanen!


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Jag satt på nätet igår och tittade på klänningar. Jag älskar klänningar!

Och skor 

Kom på att jag ska ju faktiskt på bröllop snart 

Så det är klart jag vill ha ny klänning.

Sen kom jag på att jag absolut inte gått ner med min gi-diet, utan gått upp 

Tydligen funkar det inte att äta gi-mat

och även äta några glasskulor om dagen    

Så det behöver ni inte pröva, för jag vet.

Hursom, så har jag tagit till drastiska åtgärder idag!

5x nutrilett bidde det idag.

Sen var jag till Malin och köpte upp hennes lager av Cambridge. Har aldrig prövat den kuren, så det ska bli spännande om jag fixar den. Den är ju lite extrem.

JA, jag behöver gå ner lite! Inte för din/er skull utan för min egen skull


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen kan jag tala om för Sanna att efter ditt inlägg på fb, ser jag alltid till att hålla hastigheten förbi er 

Fast jag tror faktiskt att jag gjorde det förr oxå.

Jaja, nu tänker jag i alla fall på det 



----------------------------------------------------------------------------------------------------

Tror att jag gillar min nya telefon.

Har inte riktigt kommit på allt, men det kommer nog.

Saknar mina bilder från andra telefonen bara...



Nu bidde det mycke.

Snart kommer småbarnen hem frånn tältningen med mormor:)

Linus fick en fisk idag och de har badat en del 





Imorgon är det 4 år sedan jag blev fru Ronny Enarsson.  

Eller han herr Iliana Sjölén  

Men inte blir det firat inte, nä man måste ju jobba 

Blir tydligen tvungen att jobba på lördag oxå  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards