iliana

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Iliana - 12 juli 2011 23:24

Har haft rätt mycket idag, så tiden gick relativt fort på jobbet:)

Tänkte jag skulle sola efter jobbet, det bidde typ 12min sen var jag tvungen att skynda hem.

Vetrinären stod i stallet. En ung blond söt tjej, så Ronny hade inget emot att han fick assistera vetrinären;)

Hon hittade inget fel på Goali. Mer än att det verkade vara i hoven, inget svullen eller varm. Fast det pulserade lite extra just där. Hon klia sig i huvudet och försökte luska ut vad det kunde vara. Hon satte in en blockad och då blev det bättre. Nu ska han ha ett våtomslag på hoven 3 dar och hoppas att det kommer att hjälpa. Annars ville hon att vi tar röntgen på honom. Utan transport blir det svårt:(

Hon fixade tänderna oxå på båda hästarna:) Inte populärt men nödvändigt.


Emelie har sin pojkvän här.

Han heter Patrik har bruna ögon och är från Leksand:)

Har typ bara hälsat på honom, de är inte så sällskapliga;)

Har pratat med hans mamma i telefon idag, hon verkar trevlig:)


Kommer ihåg "min" Patric, han hade bruna ögon och var från Eskilstuna. Jag var så kär i honom. Han kom och hälsade på mej på höstlovet i 9an. Vi blev kära på båten mellan Dover-Calaise när jag var på språkresa i England. Haha, det blir lite flashback när dottern tar hem första killen;)


Nu ska jag sova, så god natt=)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards