iliana

Alla inlägg den 18 juli 2011

Yes

Av Iliana - 18 juli 2011 23:46

 

Jag vann klänningen:)

Visst är den fin?!

Av Iliana - 18 juli 2011 21:23

Har så fruktansvärt ont i ryggen. Jag kan knappt gå.

Har ingen aning om vad jag gjort. All dans på lördan kanske? jag har ingen aning. Ont har jag i alla fall.


Har hittat en så otrolig snygg klänning på tradera. Jag hoppas jag får den. Jag skulle passa så bra i den;)

Har även hittat en snygg till Emelie, fast hon vet inget. Har lagt bud på den oxå:)

Min går ut i natt och Emelies om ett par dagar.


Imorgon ska Emelie ta sin första Gardisil-spruta.

Vet ni om att de tar ut en stickavgift på 250kr!!!

Det tycker jag är dyrt!

På tal om Gardasil så tycker jag att den är väldigt dyr. Om man tänker på att om man inte skulle ta sprutan och sen få canser så skulle det kosta samhället så mycket mer.

Nu betalade jag 812kr för första, de andra vet jag inte hur mycket det blir. Men jag kommer i alla fall upp i maxbeloppet 1800kr. Sen är ju medicinen i och för sig gratis om barnen nu skulle behöva det.


Ha de gott!

Av Iliana - 18 juli 2011 11:13

Det är himlans skönt att vara ledig måndagar.

Idag ska jag en sväng till Särna. Måste köpa lindor till hästen, i Idre finns det inte alls att få tag på:(


På tal om min vikt så har jag i alla fall tappat 4kg. Det tycker jag är bra. Men jag är lite rädd att gå upp de igen. Jag försöker äta enligt GI, och hoppas det funkar. Har inte nåt sötsug. Fast snart hamnar jag i ägglossning och PMS, då vet man aldrig vad som händer.


Det är härligt att vara kär.

Jag är inne i en sån där period där jag är så där jättekär.

Vill bara mysa och gosa hela tiden, och det funkar ju inte med tanke på jobb.

Det är i alla fall bra att vara så här kär efter så många år  

Av Iliana - 18 juli 2011 00:21

Hegen har varit väldigt lyckad.

Jobbade fredag och sen blev jag chafför ner till Idre åt min svärmor, hennes vänner och min gubbe.

Pga en lite överförfriskad karl så blev det hemresa redan efter en timme. Det gjorde inget för min del då jag ändå var trött och skulle upp o jobba dan efter.

Men mannen min han var inte klar, han hade alldeles för mycket prat kvar för att kunna åka hem. Han fick skjuts med Anette o Larsa och var väl hemma vid halv 4.


Lördagen blev det som sagt jobb. Blev lite överraskad på eftermiddagen då en stor del av min släkt dök upp 

Efter jobbet så blev det lite crusing 

Inte så många bilar som det brukar vara, men en del fina;)

Nästa år ska vi ha en egen, om jag får bestämma  


Efter lite strul såsom att Emelies bil inte startade så kom vi hem och kunde göra oss i ordning.

Andreas var chafför, Linus sov hos farmor o farfar, Moa sov med Conny och Bettan med barnen och Emelie ville inte följa med då hon inte mådde så bra.

Jag hade min nya klänning på mej, så snygg! Dansade hela natten.

Fick en massa kommentarer om att klänningen var så snygg av väldigt många människor. Både killar och tjejer, kända och okända personer  

Ronny sa att det var jag som gjorde den snygg, för hade den hängt där på en galge så hade den inte fått lika mycket uppmärksamhet. Hahaha, han är väl för go min man  

På tal om man så har han gett mej kärlek i massor. Hela 12 år!!

Jag måste ha världens tur som har en man som älskar mej 

Jag älskar dej Ronny!!!


Dagen har spenderats med en lååång sovmorgon med min man.

En clownföreställning, jag skrattade så jag fick ont i magen 

Strosat bland marknadsstånden. Umgåtts med familj, släkt och vänner.

Ätit grillat med Anna och Janne  

Filmkväll med min älskade äldsta son och med mannen i mitt liv.

Nu är det sängen som gäller, så god natt.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards