iliana

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Iliana - 19 juli 2011 22:46

För 12 år sedan sov Ronny över hos mej första gången.

Han kom aldrig där ifrån 

När han sen flyttade hem så flyttade vi med, jag och barnen.

  



-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har det varit full fart på golfen.

Tiden går fort och det är ju skojigt:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Imorgon fyller min älskade Linus 10år.

Och hans superbästa mamma har ledigt och bakar tårta för fullt...NOT.

Jag jobbar och svärmor har bakat smörgåstårta.

Linus är lite besviken att jag inte kan vara ledig, men jag slutar ju i alla fall en timme tidigare imorgon än vad jag trodde 

Tyvärr så verkar inte hans present komma i tid heller 

Så det får bli något improviserat imorgon. Fast jag tror han kommer att bli nöjd:)


------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jag hoppas att min klänning hinner komma innan fredag, så jag kan ha den på bröllopet på lördag:

Min syster ska gifta sig då 

Om hon blir hälften så lycklig som jag är med min man så kommer hon ha ett väldigt bra äktenskap.

Jaja, nu överdrev jag kanske lite. För ibland kan älsklingen min driva mej till vansinne, fast oftast är jag superkär i honom 

Hursom helst så ska det bli kul att gå på bröllop i helgen:)


Nu ska jag mysa en stund med min man innan det är dags för skönhetssömn  

Av Iliana - 19 juli 2011 10:23

Imorse när jag kom till stallet så kom Goali utspringandes när han hörde mej och skrek. Speedy var försvunnen. Han var så rolig Goali, för varje gång jag ropade Speedy så skrek Goali. Som typ för att hjälpa till att ropa. Speedy var längst ut i hagen. Lyckats ta sig ut i stora hagen. Men han kom så snällt när vi ropade:) Det där jäkla bandaget har en förmåga att gå upp varje dag så det blir omlindning 2 ggr om dagen:(

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards