iliana

Alla inlägg den 3 augusti 2011

:)

Av Iliana - 3 augusti 2011 21:56

Jag hinner inte riktigt med att blogga just nu.

Det är först jobb på golfen och sen när jag kommer hem är det massa jobb med företaget. Det är kul, men mycke just nu. Slutar omkring 22-22.30 varje kväll.

Fast igår tog jag beslutet att göra nåt med barnen.

Så jag handlade med mej lite korv o bröd. Och sa till barn och gubbe att packa ordning fiskegrejor.

Vi hamnade vid guttån, inte ett vak var det. Fast Andreas fick en abborre ändå  

Och det var bara mysigt att komma iväg och göra något. Grilla noch titta på elden!


Igår fick jag min choklad. Började äta den igår. Kände ingenting. Stoppade i mej glass så jag nästan spydde. Men idag har jag inte haft det minsta sug eftet glass eller nånting annat heller  


Andreas har varit ledig nästan hela sommaren, det får han ta igen nu.

Han jobbar dubbla pass idag=)

Och troligen imorgon oxå.


Nähä, nu måste jag tydligen jobba lite till innan sängen.


Ps

Jag har fortfarande inte fått hem förrådet  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards