iliana

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Mys

Av Iliana - 4 augusti 2011 22:45

Andreas har varit flitig idag oxå.

Dubbla pass.

Fast imorgon tror jag han tar semester och sticker till Göteborg med Adam.

De ska hälsa på Johan och gå på Liseberg 

Jag vill oxå!

Fast jag har mitt jäkla huvud som sätter stopp för allt kul  


När jag kom hem idag bestämde Moa och Linus att vi skulle mysa framför tvn, hon hade köpt (farmor hade) en ny dvd. Åsa-Nisse, svart/vit version:)

Så vi har myst i soffan, svärmor kom oxå in:)


Imorgon är sista arbetsdagen på golfen för den här veckan.

Det är lite jobb på lördag oxå, sen har jag sagt till min kära make att antingen så hämtas förrådet hem eller så sticker vi till Sandarne.

Får väl se vad han väljer  

Av Iliana - 4 augusti 2011 22:33

Vem har inte fördommar?

Jag tror att de allra flesta läst eller i alla fall hört talas om 11åringen som fick kliva av tåget.

Jag tror oxå att de flesta liksom jag trott att den idiotiske konduktören var en sur gammal gubbe.

Det visade sig vara en kvinna!!

 Ja, jag har fördommar!


Och när vi ändå har Sj på tråden, kan jag tala om att de tabbat sig typ varje gång mina barn åkt med de!

Så mitt förtroende har de inte!

Vet inte hur många gånger jag ringt och skällt ut de?!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards