iliana

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Iliana - 5 augusti 2011 23:04


Det handlar om mina sjuka matvanor.

Eller kanske inte matvanor utan mera stoppar i munnen vanor.

Få inga snuskiga tankar nu, för då har du hamnat fel.


Det är ju så att om jag äter godis, så kan jag inte bara stoppa en eller två bitar i munnen och vara nöjd sen, nä jag måste äta upp allt på kortast möjliga tid.

Samma med glassen jag åt idag, 3 stora kulor blev det och en massa niosette, så klart.

Sen var jag så spysjuk, och det är jag ännu.

Tror ni att jag lärt mej nånting?!

Knappast! Har aldrig varit så förr.

Möjligtvis att jag skulle sluta om jag verkligen åt till jag blev så dålig så jag spyr. Så funkar jag på alkoholen i alla fall. De få gånger jag blivit dålig när jag druckit så har jag inte druckit det igen. Därför jag typ sällan dricker! Jag hatar att spy!!!


Vad ska jag göra?

Jag ser detta som ett stort problem för mej då jag inte kan sluta och jag mår ju så illa av det efteråt. Ätandet alltså.


Förslag?

Finns det avväjning eller kanske hjärntvättning som plockar bort det idiotiska beteendet?


Av Iliana - 5 augusti 2011 22:39

Hade en lugn stund på jobbet så jag tänkte slänga iväg ett inlägg till bloggen då.

MEN, det funkade inte:(

Och jag som verkligen hade kommit på nåt bra att skriva om:(

Det har jag ju så klart glömt nu, har inte superlångt minne;)


Nu är det i alla fall helg.

Några timmars jobb imorgon blir det i och för sig, men det är åt oss själva.

Sen ska jag ha hem förrådet!!

Annars åker jag bort några dagar...


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards