iliana

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Iliana - 7 augusti 2011 22:18

Jag är så in i norden trött på detta jävla regn!

Jag vill ha sol!

Jag vill ha semester!

Jag vill ha värme!

Jag tänkte att eftersom jag är ledig imorgon kanske det kan tänkas vara lite sol nånstans som inte är alldeles för långt bort.

Men nä då.

På Mallorca mina vänner är det varmt och sol!

Visst det skulle enl vädret bli sol här imorgon, men värme vad är det?!

Snart börjar barnen i skolan och inte nån jävla semesterdag med sol och värme har det blivit.

Semester förresten, vad är det?

Ingenting för nån som heter Iliana i alla fall!

Jag vill ha semester!!!!

Sur

Av Iliana - 7 augusti 2011 21:49

För att helt plötsligt kan vem som helst kopiera mina bilder som jag lagt upp på bloggen.

Hittar ingenstans jag kan ändra det igen:(

Av Iliana - 7 augusti 2011 15:21

På hur/vad jag ska göra till vintern.

Hm, det är så mycket i mitt huvud just nu.


Ronny lagar punktering.

Inte har det blivit hämtat nåt förråd och inte sjutton kom vi iväg nånstans heller.

Vi ska i alla fall till Särna och hämta en frys som vi köpt av Marie senare.

Hon har ett tält att sälja oxå, skulle vilja ha ett tält. Fundera på det oxå...


Har beslutsångest inför nästa helg oxå. Vill gärna till Älvdalen på lördagen, samtidigt som jag verkligen vill till Sandarne.

Tur det är en vecka dit, så hinner jag kanske fundera klart på det.


Tycker det är kul med alla kommentarer som ni lämnar  

Av Iliana - 7 augusti 2011 00:29

Jag kom på att det var en fotograf på dansbanan på första dansen.

Så jag letade reda på sidan och hittade lite roliga bilder 

Jag tycker det är fantastiskt roligt att vi här i urskogen oxå får vara med på mingelbilder 


  Mamma o Tomas svingar sina lurviga   Tomas är riktig duktig på att föra! Så roligt att dansa med honom   Jag o John. Kolla in mammas min i bakgrunden:)   Bästa Anette:)  Kärlek=)   Min karl bara satt o tala så jag lånade Anettes ;)     Haha, jag gillar den här bilden, med mej uppochner:) Jag tror/vet att för 20 år sen var jag betydligt lättare! Det var då första gången jag svingades upp i luften av John

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards