iliana

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Iliana - 8 augusti 2011 22:31

Svärmor ringde.

Hon var ute och gick med Skrållan.

Och blev så orolig, för en av hästarna skrek i hagen.

Hon sprang till stallet och ringde mej.

Då var det så att Goali, drama Queen, inte hittade Speedy som stod inne i stallet. Så han sprang fram och tillbaka i hagen och skrek för full hals.

Vi håller på framför stallet så jag har tillfälligt flyttat tråden, och då hittade han inte hem.

Han är så rolig, Goali, för om han stått och sovit i stallet och Speedy gått ut utan att han märkt det så blir han oxå en Drama Queen. När jag kommer så brukar han komma utspringandes och verkligen försöka tala om att han har blivit ensam. Och jag måste hjälpa honom och hitta Speedy.

Det är svårt att förklara , men han är så rolig.

Fast detta är väldigt bra, för har nånting hänt så låter de oxå. Så man blir varsle om gå till hagen/stallet.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har kört grävmaskin idag.

Lite läskigt var det, det är ju så länge sedan.

Men det gick fort över.

Fick verkligen mersmak=)

Man kanske skulle köpa sig en maskin 

   

Av Iliana - 8 augusti 2011 19:29

Det regnar!

Av Iliana - 8 augusti 2011 16:12

Har precis fått ledigt i morgon 

Så det blir en Mora tur:)

'Bra:)

Ska göra en del nyttiga och braiga saker.


Annars har vi inte gjort nåt speciellt idag.

Vi for till Fjällguttesjön, men det var för kallt för att bada.

Lite fika blev det.

Och så fick vi se John och Marions uppblåsbara kajak/kanot.

Himlans smart sak, stabil och så mycke billigare än en riktig.

Ett stort plus att man kan frakta den utan problem i tex bilen:)

Ska se om jag får till minneskortläsaren så ska jag sättain en bild sen;)

Av Iliana - 8 augusti 2011 10:41

Solen visar sig faktiskt idag, fast det är ingen värme precis, 15grader.

Hade en fundering på att ta mej till Våmhus och hälsa på Marika och bada vid våmhus strand. Men Marika jobbar och det verkar bli regn där...

Så nu sitter jag här och funderar på vad göra?!

Ungarna kan tänka sig att åka och bada på Våla. Kanske blir så.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards