iliana

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Iliana - 10 augusti 2011 22:43

Idag fick jag fin besök på jobbet 

Världens sötaste Ayla, mosters älskling 

Ja jo, mamma och syrran kom dit oxå 

Men det var Ayla som stal hela uppmärksamheten.


Har ordnat med campingplats i Älvdalen på lördag. Tinas camping  

Nu ska bara allt annat ordnas, som tex barnvakt.


Emelie påminde mej om att hon börjar skolan om en vecka, så det blir ju ingen Sandarneresa i helgen. Så det blir en Älvdalstur istället alltså. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Igår hittade jag en himlans bra sida om hur man kan hjälpa barn i världen att överleva.

Jag mår så otroligt dåligt när jag ser alla bilder på beniga undernärda barn och gråter när jag läser artiklarna. Jag skulle så gärna vilja hjälpa de alla.

http://www.unicef.se heter sidan.

En jättebra sida, där kan man köpa gåvobevis och ge bort som present till folk.

Jag uppmanar alla mina läsare att gå in och bidra till en bättre värld för några av alla barn.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards