iliana

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Iliana - 24 augusti 2011 21:18

Alltså, alla hurtiga människor på Idre ger mej så dåligt samvete.

De är ute och går, springer, cyklar mm.

Vad gör jag?

Jo, jag kör bil.

Visst det är jäkligt långt att gå, springa eller cykla till och från jobbet, men jag rör mej inte speciellt när jag är ledig heller.

Hur blir man en sån där hurtbulle?

Jag vill bli en!


Fick med mej min man på en kort promenad nu ikväll.

Alltid en början.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andreas är på väg till Kiruna.

Hönsmamma som jag är så har jag varit orolig sen 8 i morse.

Det var då de började åka.

Förr när han flög, då behövde jag bara vara orolig i 1 timme och 35 min.

Nu när han kör bli så är det ca 15 timmar 

Av Iliana - 24 augusti 2011 18:31

Varför ska jag ha så fruktansvärt kort minne?

Kommer aldrig ihåg var jag lägger saker!

Typ telefon, plånbok etc...

Det är där min man kommer in i det hela, han är min sakhittare.

Skitbra är han.

Fast nu har han ingen lust att hjälpa mej leta, karlslok.

Ligga där i soffan medans jag bir mer och mer tokig

Han säger att jag sagt att jag sagt att jag skulle lägga mina viktiga papper på ett bra ställe, så att jag absolut kommer ihåg vart jag lagt det!

Gaaahhh! Han borde väl känna mej vid det här laget?!

Jag finner de inte, det är säkert han som tagit de;)


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards