iliana

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Iliana - 1 september 2011 21:57

Idag har jag serverat mat till Pernilla Wiberg och Stefan Sauk!

De ni 


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Pratade med min älskade stora dotter igår kväll.

Hon ska inte komma hem i helgen 

Hon ska på nån festival med Patrik.

Han har tydligen köpt biljetter och ska bjuda henne.

Som en date. Tror det blir hennes första riktiga date.  


(På tal om date, älskling! Så var det ett tag sen  )

Nä, jag räknar inte skogsturen igår kväll när vi tittade efter djur, som en date!


------------------------------------------------------------------------------------------------

Har idag informerat chefen på jobbet att jag kommer till att plugga i vinter.

Så jag kan hoppa in extra och jobba, men inte mer än så.

Känns skönt att tagit det beslutet.

Jag kommer att sakna Marie, hon är en toppentjej!

Och Jessika!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards