iliana

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Iliana - 9 september 2011 21:20

Ikväll har jag nästan alla barnen hemma 

Och vilket tjatter, jag älskar det 

Emelie och Linus, som alltid brukar bråka, var hur snälla som helst. Satt bredvid varann med en varsin dator. Kolla här, titta här.

Moa har Ida här så hon har fullt upp oxå, hoppa studsmatta, dansa och skratta:)

Gubben for till skogs, mot min vilja. Jag ansåg att han skulle vara hemma en extra dag med tanke på hur dålig han varit. Men som han har längtat efter den här veckan i ett år, så var det som att prata vett med en vägg 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag ska starta en fanclub!

Jag har redan 1,5 fans

De ni!

Hur många fans har ni?

Av Iliana - 9 september 2011 07:04

Drog till Särna efter jobbet och gick på zumbapass.

Det var skönt, kändes verkligen att jag inte rört mej på hur länge som helst.

Konditionen är som bortblåst=(


Vaknade med huvudvärk idag, verkligen härligt.  

Speciellt som jag har en låång dag framför mej.

Först så måste jag städa stugan i Storsätern, det kommer folk där idag. Och den var rätt så skitig.  

Sen blir det en heldag på jobbet. Hoppas verkligen att det är massor att göra, så dagen går fort.


Hoppas ni alla får en bra dag

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards