iliana

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Iliana - 11 september 2011 16:11

I morse så blev sängarna hämtade.

Linus fick sova på madrass i natt och några dagar framöver, tills de nya sängarna kommer. Samma gäller Moa.

Tänker även beställa ett nytt stort skrivbord och en ny garderob.


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har fått besked ang CSN. Tydligen så får jag bara för studier 75%, fast enl studievägledaren så ska jag plugga heltid.

Känns som det är nåt knas. Som vanligt  

Av Iliana - 11 september 2011 13:12

Igår var det en härlig dag.

Solen var framme och det var till o med varmt 

Efter några timmars jobb, med stugtillsyn och trevliga stugägarmöten så kom jag hem till ett stort mumsigt kakfat

  Pappa A var här, med massa gott:)

Efter så mycket fika så var det ju inte mer än rätt att jag satte oss i lite jobb 

Det blev 2 sängar att skruva ner, slänga våningsängarna på tippen och åka iväg med en massa sopor.

Tack snälla söta du för all hjälp 

Lagom till vi var klara kom först regnet och sen Ayla med sina föräldrar;)

  Mamma kom sen oxå, så ett litet tag så var det fullt hus  Härligt!!

Efter att alla åkt hem så blev det myskväll med barnen.

Fångarna på fortet och när småttingarna lagt sig blev det Bröllopsduellen med Emelie. Mypys

Jag slapp sova själv i natt 

   Gostumpan låg på "pappas" sida!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är en regning disig kall dag 

Har städat lite. Sängarna har blivit hämtade.

Jag har varit en snabb sväng till Idre, lämnat Linus hos Johan och köpt linsvätska.

Ska nog elda lite och bara mysa inne idag  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards