iliana

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Iliana - 28 september 2011 21:15

Idag fick jag sovmorgon!

Tack älskling 


Angela, Song och lilla Ayla kom hit. Song ska hjälpa mej med foderställe i stallet  Och systeryster i katastrofrummet 

Vi fick en välförtjänt paus i det hela när Alex o småbarnen kom och fikade 

Jag fick även den stora äran att torka bajs, massor av gult bajs      

Av Iliana - 28 september 2011 09:18

Nu när jag sovit på saken så känns det rätt bra.

Fortfarande lite nervös.

Mest för att inte Ronny ska följa med mej.

Men syrran kommer att följa på tisdan i alla fall.

Det känns skönt.


Min present till älsklingen kommer att bli uppskjuten påå obestämd tid.

Meningen var att vi skulle åka till Örebro och hälsa på Susanne och Mats, gå ut och äta och sen åka till Stockholm och bo en natt på hotell innan hemfärd.

Vi behöver verkligen komma iväg själva, för just nu är vi i ofas! Har varit alldeles för mycket jobb och alldeles för lite tid till oss i sommar  

Och det känns inte bra


Har verkligen fastnat på wordfeud, det är så kul. Och det måste ju vara bra, man använder ju huvudet på ett annat sätt än annars, när man spelar  


Nä, nu plugga plugga plugga!

Kanske jag får besök idag 


P.S

Saknar min mamma, jag vill ju berätta allt för henne! Nu får hon komma hem!

Vara på Mallis och njuta av solen  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards