iliana

Alla inlägg under oktober 2011

Av Iliana - 16 oktober 2011 11:29

Idag kommer äntligen Ronny hem.

12 timmar är allt jag träffat honom denna vecka 

hoppas han är utvilad, så han kan ta hand om mej o passa upp på mej.

Har ju inte velat köra med Emelie, hon är så genomförkyld, stackarn 


Moas reaktion på min operation:

"Brösten försvann, magen kom fram!"

Så från imorgon blir det till att skärpa sig, ordentligt!!


Av Iliana - 15 oktober 2011 09:29

Idag fyller min syster Angela och min gamla klasskompis Ylva år.

Stort grattis till er 


Och min gamla hund Rambo fyller 16 år!!

Han älskar morötter och popcorn, så det är hans present idag, att få äta gott:)

   

Vi började firandet lite redan igår. Morötter är gott  

 

Fel

Av Iliana - 14 oktober 2011 12:40



Jag har lyckats gjort fel på mina inlämningsuppgifter på kurserna jag läser. Så i helgen så blir det till att plugga för att komma i kapp och göra rätt  

Jag som tyckte det gick så bra.


Ont som faan har jag oxå  

Och ingen man som är hemma och passar upp på mej 

Bara en sjuk Emelie, och det är inge kul att få henne att göra allt när hon inte mår bra heller.


Plugga var det ja... 

Av Iliana - 13 oktober 2011 16:24

Glömde tala om vad jag menade med Ili/Illis med förra inlägget.

Det jag ville säga är att när jag åker ner till Stockholm så heter jag Ili eller Illis. Det finns ingen som säger Iliana.

Här uppe säger alla Iliana. Det finns väl nån enstaka som säger Ili.

Intresseklubben antecknar...


Ingreppet på tisdagen gick bra. Väldigt drogad var jag väldigt länge.

Lite difust fortfarande.

Rebeckas underbara tak, så fint


    En härlig kopp te hos Rebecka


    

Syster och Pappa

En bild på mej efter filling

Måste lära mej slappna av bara nu...

mina snygga nya jeans

     

Hos pappa fick jag sova i syrrans rum, där fick jag sovsällskap av denna söta

   

Och till sist en sån fin bild på mej, syrran och våran pappa som Rebecka tog av oss innan mitt tåg gick uppöver igen.

 

Av Iliana - 12 oktober 2011 13:44

Igår var jag så drogad hela dan, ringde till och med o skällde på Ronny för att han inte hört av sig! Det visade sig att vi visst pratat o h att jag skulle ringa upp efter att jag sovit:-S. I dag kom Rebecka och hämtade mej:) Så vi var och åt lunch på en mysig restaurang. Fast rödingen vet jag inte vad de gjort med, för den var torr och tråkig. Nu har jag legat och sovit på Rebeckas soffa. Känner mej fortfarande omtöcknad.

Av Iliana - 10 oktober 2011 22:53

Pappa hämtade mej igår på station:) Ingen av småsyskonen var hemma. Men det blev lite mys med Jaana o pappa. Idag har jag på stan m Malin. Har riktigt ont i fötter och ben:s Det fick bli ett par nya,skor. Det blev en fika med Anna oxå:) riktigt roligt att träffa henne. Jag har sett en kändis på stan, Peter Jöback! Jag var betalat 20 kronor för toabesök, inge,undra på att de här nere måste ha högre lön än oss. Det är inte billigt att vara kissnödig;) Dagens ingrepp gick bra. Jag är nöjd:) Nu är bara det stora kvar:-S Hemma har Linus råkat få en bandyboll rätt i ögat, så han har ringt några ggr. Han har så ont, mitt Lilla hjärta. Och Emelie är i Mora o är sjuk, tur moster var dit med alvedon och Olov som köpt nyponsoppa. Känns,som om jag är på lite fel plats, varför ska allt hända när jag inte är hemma?! ..

Av Iliana - 9 oktober 2011 12:01

Bara så ni vet.

Om det inte blir några inlägg så är det för att tillgången till dator är dålig.

Men ska försöka blogga, för eran skull 


Ha de gött   

Av Iliana - 8 oktober 2011 22:35

Vi tog bilen upp på Lövåstjörn för att kunna se himlen över fjällen.

När vi satt där i bilen, alla 4 i framsätet. Jag, Ronny, Linus och Moa så kom det stjärnfall på stjärnfall, så fint.

Rätt som det var så sken det upp och det blev ett fantastiskt norrsken!

Så otroligt fint!

En fantastisk upplevelse!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards