iliana

Alla inlägg under november 2011

Av Iliana - 27 november 2011 13:36

Jag vill inte vara i din kläder, den dan jag möter dej!

För du kommer att få en sån jävla utskällning!

Du är borttagen från min facebook, men jag vet att du läser min blogg!

Städa framför din egen dörr, innan du hittar på en massa lögner om andra!!

Av Iliana - 26 november 2011 22:14

Har verkligen längtat efter att få se Martins dag i Så mycket bättre 

Tycker verkligen han är en härlig typ. Skriver såå bra musik.

Ser rätt ok ut  



Moa stumpan har feber och mår inte alls bra. Ont i hela kroppen och frusit hela dagen.

  En blöt kall handduk är skönt att ha på huvudet.



Det har äntligen börjat snöa 

Det är vitt, härligt och ljusare ute  




Idag hittade brevet jag fick av min älskade man på våran bröllopsnatt 

Jag är verkligen lyckligt lottad som har en så otroligt romantisk och underbar man!

I samma kuvert låg oxå kortet jag fick när vi firade våran 9års dag 

Och ett brev jag skrivit till honom.

Jag älskar dej Ronny Enarsson!!!!


Av Iliana - 25 november 2011 18:55

Idag har jag pluggat.

Men har inte hunnit hälften än. Var tvungen att åka till Särna och lämna in bilen på service.

Det tog mycket längre tid än jag trodde.

Men som tur var så bor ju Marie där 

Hon och Erika var i bakartagen. Kattis var där oxå.

Så det blev en väldigt trevlig stund i Särna.

Och supergoda lussekatter blev det oxå 

Tyvärr hann jag inte med Jessica som jag hade tänkt att jag skulle hälsa på oxå.

Så än en gång blir det uppskjutet...



Av Iliana - 25 november 2011 08:22

Jag har så mycket att plugga, ligger efter rejält.

Jag har varit till Särna 3 ggr den här veckan och ska dit igen i dag.

Jag orkar inte och har inte tid att åka ner till kyrkan idag på morgonen.

Skolan ska dit och fira första advent.

Moa vill så gärna att jag ska komma och titta när de sjunger.

Jag åker inte ner.

Inte för att jag inte vill se de, utan för att jag måste plugga.

Och för att jag börjar tröttna på att åka bil hela tiden på ditten och datten.

Jag är en urusel mamma!!!

Av Iliana - 24 november 2011 20:38

När Mats ändå var här och hade ateljen uppe, så var det så synd att inte Andreas och Emelie var hemma.

Jag hade velat ha en bild på hela familjen.

Nu blev det bra bilder på de 2 små (fast de är ju inte små längre).

Tänkte bjuda på ett par bilder på de 

     


En massa härligt bus var det hela tiden  

Av Iliana - 23 november 2011 23:22

Jag, Moa och Dennis har varit till Särna idag.
På ljusparty. Så mycket jag skulle vilja ha:)

Roligt och såå gott fikabröd 


I morse när vi tog en av bilderna så passade Mats på att ta kort på mej med hästarna oxå.

De var så himlans duktiga när de agerade fotomodeller  

 

Fina hästar jag har!

 

Jag gillar den här bilden. Speedy är så himlans fin!


Ett super stort grattis till Mats och Susanne på deras bröllopsdag  

Av Iliana - 23 november 2011 23:02

I dagarna 2 har schemat varit späckat.

Mats har varit här och fotograferat.

Angela har sminkat och fixat frisyrer.

Alla härliga brudar har verkligen varit supersnygga och taggade.

På tisdag kväll kom syster upp med sin söta familj och blev ateljéfotade.

 

Moa tyckte att när ateljén ändå var uppe så kan ju hon få bli fotad oxå  

 

Katta passa på ho me

 

Dag 2, alltså idag såg det ut så här i "sminket"

   

Dennis fick agera som första" bebis-uppassare"

 

Ayla tittar fascinerat på Mats när han pratar  


OBS!! Dessa kort är tagna av mej med min telefon!

Av Iliana - 21 november 2011 23:54

Skulle ju berätta att jag fick g/vg på inlämningsuppgifterna förra veckan 

Jag som tyckte/tycker det var så  tråkigt och svårt.

Men det är bara kämpa på så kanske jag tillslut får ett Mvg.

Läraren delar ut de efter alla inlämningsuppgifter är inlämnade och slutprovet är gjort.

Så vg är alltså högst man kan få.


Sen så har jag fått ett jobb. Bara några timmar i veckan, men ändå, jag vill inte ha mer...

Var på intervju i fredags, den jobbiga dagen. Såg förjävlig ut. Rödgråten och inget smink alls.

Det var flera intervjuer efter mej oxå.

Men jag fick det  

Hon ringde idag, skaplig lön oxå faktiskt.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards