iliana

Alla inlägg under november 2011

Av Iliana - 5 november 2011 15:47

Idag är en riktig slödag.

Andreas har åkt till Per, småttingarna sitter i soffan och slöar och jag sitter och väntar på att klockan ska bli åtta så det börjar bra på tvn.

Tydligen kommer inte mannen hem idag heller så inte blir det nån kärlek.

Jag vill ha kallare väder och att det kommer snö. Så att man får lite energi.

För det här suger! Grått och dassigt ute.

Av Iliana - 5 november 2011 10:51

Att vara förälder är ett betungande jobb.

Betungande för att man så gärna vill att sina barn ska må bra.

Men ibland är det så att de blir sjuka eller mår dåligt.

Och jag tycker att det är det jobbigaste som finns!

När jag inte kan hjälpa de!

Av Iliana - 4 november 2011 16:15

Imorgon hotar några hackers att Facebook kommer att släckas ner.

Ja, ska man tro på det?

Är det en förlust?

Den som lever får se hur det blir med den saken.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har haft en kort och intensiv vistelse i Örebro.

Träffade bästa Susanne och Mats.

Var på bio och såg smurfarna=)

Shoppade en massa i Marieberg;)


Igår var jag och gubben en snabb sväng till Östersund.

Behöver jag säga att jag är lite less på att åka bil för tillfället.


Älsklingen har stuckit ut i skogen på jakt. Emelie har åkt till Per.

Andreas åker dit imorgon.

Linus och Moa bråkar som värst just nu.

Snart är lovet slut och vardagsrutinerna igång igen.

Både sorgligt och skönt.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards