iliana

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Iliana - 8 januari 2012 22:46

Ja, idag har jag tvingat min stora dotter att leka med mej!

För det är sån jag är!

Jag leker tills mina barn bönar och ber att få sluta.

Som tex den där vintern jag var tvungen att muta Moa att stanna ute längre och åka bob med mej, ända till hon säger att en gång till, sen mamma går vi in 

Så idag har jag klängt på min Empa alltså  

Först var vi ute och red barbacka. Det var så vackert med en nästan full måne på himlen 

( skulle lägga in en bild, men det funkade inte )

När vi kom in igen så hade vi dansmaraton. Den lilla skitungen vann varje gång  

Hon åker imorgon bitti igen och kommer inte hem förrän om 3 helger, så jag ska öva en massa 


Nu ska jag lägga mej och fortsätta läsa Nora Roberts "På slaget tolv"    

Av Iliana - 8 januari 2012 12:06

Vi blev bjudna på mat hos svärmor igår.

Det passade så bra, jag var helt slut efter skoterutbildningen.

Och så god mat 

Efter maten blev det kortspel,31an.

Skoj skoj!

Det var premiär för Gladiatorerna på tv.

Vi mös ner oss i soffan med massa gott.

Moa, min lilla snart 8åriga tös, suckade ett åh! varje gång de visade manliga gladiatorer!

Vad ska det bli av henne 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andreas åkte mot Kiruna igår morse, det blir så tomt på en gång 

Men Emelie kom hem i natt  Så jag får rå om henne lite innan hon börjar skolan.

Jag ska tvinga henne att leka med sin mamma. Vi ska rida och ha dansmaraton  . 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards