iliana

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Iliana - 29 januari 2012 21:20

Emelie-stumpan har varit hemma i helgen  

Igår firade vi Moas 8 årsdag. Fast Moa var väldigt låg och blek och hade ont i magen.

Hon skyllde det på gröten farmor gett henne på morgonen.

Men det visade sig sen vara någort annat. För febern steg på henne och hon hade feber ända till mitt på dan idag.

Nu ikväll var hon pigg och mådde bra igen.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

igår morse gick jag upp kl 6!

På en lördag!

Men saken var den att jag skulle upp och köra pistmaskin. För andra gången i mitt liv!

Den är gången själv, utan Ronny som sitter bredvid och talar om vad jag ska göra 

Det gick jättebra!

Jag till och med lyckades backa in maskinen i garaget igen,

utan att riva varken dörrar eller väggar  

I morse var det dags igen. Upp kl 6! ( Jag är morgontrött, vanligtvis)

Pigg och glad 

Anette påstår att man inte kan bli kär i döda ting?!

Fast lite småförälskad är jag dock ändå 

   

Beröm för spåren har jag fått också 

Kul kul, hoppas det snöar snart igen   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards