iliana

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Iliana - 13 februari 2012 16:33

Idag har jag åkt 5km längd med Anne på morgonen.

Sen åkte jag ner på byn och hämtade Linus.

Sen drog han och jag iväg efter 1.5an

Tyvärr så var han med 2 st kompisar på byn, som talade om att det var nördigt att åka skidor.

Så hela den rundan skrek och skrattade han på allt som var fel. Skidorna skidspåret, skateytan och så förstås på mej då. ( Vanligtvis går det bra att åka, tråkigt med kompisar med dåligt inflytande)

Inte blev det bättre av att jag lurarade honom att åka den slingan en gång till 

Då puttade han till mej så jag flög omkull 



Av Iliana - 13 februari 2012 12:07

Jag köpte ett par supersnygga byxor den 11oktober.

Sen blev det operation. Jag blev stillasittande, fick inte göra många knop den första tiden.

Jag hade lite svårt att acceptera mina "nya" bröst. Därav åt jag mycket onyttigt. Jag började äta godis igen, efter att hållit uppe ett år.

När jag i jul prövade mina nya byxor igen, så fick jag inte ens upp de över höfterna!



Nu mår jag mycket bättre, jag gillar mina bröst.

Jag äter LCHF. Jag har börjat träna.

Jag mår alltså bra, MEN jag kommer fortfarande inte i mina byxor.


Så mitt mål är att komma i de igen!

Och att jag blir fastare i kroppen

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards