iliana

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Iliana - 16 februari 2012 21:16

Vilken dag!

Vakna med huvudvärk.

Förträngde den och for i väg och spårade skidspår med skotern.

Hem och fick en genomgång på hur snöslungan fungerar.

Iväg för att skotta gångar och sätta på värme.

Första gången jag körde med slungan gick åt helvete! 

#### hade lämnat kvar en elkabel under en halvmeter med snö, som jag inte såg förren den var inlindad i slungan och förstört den! Nya slungan, inte ens använd 2 ggr!!!

Hem och fick hjälp av svärfar att försöka laga den. Sen visade det sig att troligtvis växellådan också fått sej en smäll.

Därför har jag fått skotta de förbaskade gångerna för hand!

Gissa hur min rygg och kropp mår  


Till allt detta har jag känningar av PMS. Inte "arg-pms" utan "jag gråter för allt-pms"


Imorgon blir det Mora och besikta bilen, själv 

Blä för att åka själv!!


God natt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards