iliana

Alla inlägg under mars 2012

Av Iliana - 13 mars 2012 09:33

Jag fattar ingenting av den här jävla kursen!

Mitt i Pms-träsket är detta en väldigt dålig idé.

Jag vill bara skrika, gråta och slå på något hårt!

Jag kan inte ta en paus, för jag ligger redan 1 vecka efter 

Igår fick jag svar på en fråga av underbara Benny.

Men idag är det en jävla massa uträkningar  

Av Iliana - 12 mars 2012 22:24

I morse när jag vaknade hittade jag en främmande man i min säng!

Ronny var inte där.

Jag blev väldigt rädd först.

Men efter lite nogrannare titt, så insåg jag att det nog i alla fall var min man.

Men han såg annorlunda ut!

All hårväxt i ansiktet var bortrakat!

Tydligen hade ansningen igår kväll gått fel 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi har ett förbaskat oljud i huset sen igår.

På natten var det som värst.

Linus har knappt sovit i pga oljudet.

Det är kattskrället som löper!

Vi ska försöka stå ut de här dagarna, sen blir det sterilisering!

Det finns så många katter i Sverige, så skulle vi vilja ha en till katt om hundra år. Ja då blir det från nåt katthem!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har haft en skön känsa i kroppen i flera dagar.

Jag tror att solen och den blå himmeln har gett mej den.

Men på eftermiddagen så började regna lite lätt.

Snacka om deprimerande!!

Jag vill ha kvar snön och vintern minst en månad till!!!


Av Iliana - 11 mars 2012 17:29

           

Av Iliana - 11 mars 2012 11:27

Det märks att det är vår i luften!

Blå himmel och strålande sol.

Det droppar från taket och fåglarna kvittrar.

Känns som om alla problem kan lösas.

Och idag är det 3 månader till våran semester.


Nu ska vi ut i den underbara vårvintern, det blir nog en skotertur idag med  


Av Iliana - 8 mars 2012 11:18

Har bokat platser i planet till vi ska åka till Cypern.

Svårt att veta var det är bäst att sitta.

Har i alla fall bokat så vi kan sitta vid fönster, då alla utom Linus vill se ut.

Linus har aldrig flygit och har flygskräck.

Det har tagit rätt lång tid att övertala honom att flyga.

Så nu hoppas vi att flygningen går bra ner utan bekymmer.

Annars finns risken att vi får bosätta oss på Cypern 

Emelie och Linus får sitta bredvid varann, för annars blir det bara bråk säger Emelie 

Andreas och Moa sitter bredvid varann. Och jag och mannen  

Börjar längta efter sol och värme nu.

Kollade vad som fanns på taxfreen, men det var inget att karlarna här hemma som var intresserad.

Och vi har ju all inclusive hela veckan.

Men en parfym hade inte suttit fel  ( om du läser det här, Ronny  )


Av Iliana - 8 mars 2012 09:55

Jag som tyckte det var så kul med företagsekonomin.

Nu läser jag redovisning och beskattning och känner mej dum i huvudet!

Fattar nada.

Böckerna är svåra att förstå.

Vill bara gråta.

Varför ska det vara så svårt att få in detta i huvudet.

Jag vill att poletten ska trilla ner, och tjing så fattar jag allt.

Men den där poletten verkar sitta benhårt  

Av Iliana - 4 mars 2012 15:42

       

Av Iliana - 2 mars 2012 19:58

Har inte haft lust att blogga på ett tag.

Ska försöka ta upp det igen nu.

Jag har alla barnen hemma. Och det gör mej till den lyckligaste mamman!

Igår for vi en sväng på Idre och fikade med mamma, bror och syster med familjer. Ronny fick tyvärr vara hemma, då det var alldeles för mycket jobb.

Men jag och barnen tog skotrarna och drog på byn.

Så häftigt att jag har barn som får köra skotrar!

Fast på hemvägen drog de ifrån mej, svich så var de borta.


Nu ska  vi mysa i soffan, hela familjen 

 

Mina älsklingar!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards