iliana

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Iliana - 4 maj 2012 23:04

Det var en rätt tråkig match.

Period 2 var väl lite roligare, men ändå en sval match.

Fast det var rätt bra för Moa pratade i ett tills hon somnade i slutet av period 2.

Hon kunde inte alls vara tyst, frågade om allt möjligt.

Förhoppningsvis så pratar hon inte lika mycket på nästa match, hon har ju fått veta allting om regler osv.


Nu blir det sängen!

Av Iliana - 4 maj 2012 19:02

Jag fick ett starkt VG på veckans inlämningsuppgifter!!!

Tjoho 


På måndag börjar en ny kurs, Administration.

Ska bli kul!


Mindre kul är att jag inte har något jobb i sommar.

Det erbjudandet jag fick, gavs till en annan som jobbat där i flera år.

Har skickat en massa andra ansökningar, men jobbigt när det är 1 månad kvar av pluggande och sen inte veta något.

Irriterande när man skickar mail och aldrig få ett svar oxå.

Tänkte nämligen se om det finns möjlighet att plugga i sommar. Men det är ju bra om personen i fråga svarar!

Jaja, nu är det fredag och helg!


Ha en härlig helg allesammans  

AIK

Av Iliana - 4 maj 2012 12:53

Jag har lite svårt med sport.

Fotboll går helt bort, förstår inte alls det där med att springa efter en boll på en plan som känns som 100 mil lång.

Jag prövade spela fotboll i mellanstadiet. Jag fick sluta, eftersom jag sprang åt andra hållet eller duckade när bollen kom emot mej.

Innebandy tycker jag är skitroligt, fast jag är urusel.

Friidrott är kul att se på när det är stora tävlingar.

Och när de stora skidtävlingarna är, sitter jag och hejar på svenskarna (fast Vasaloppet är rätt trist).

Hockey tittar jag aldrig på när det är allsvenskan ( heter det så? )

Men när det är VM eller EM då sitter jag spikad framför tvn när Sverige spelar.

Så ikväll ska jag se när Sverige spöar Norge  


P.S

Om någon frågar mej vad jag hejar på för lag så svarar jag alltid AIK!

För det retar flest folk  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards